lullen snart 4trollunger :) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 hadde min første kontroll i uke 5 pga komplikasjoner forrige svangerskap. vært på UL uke 5 og uke 7 også. er nå i uke 9. det jeg lurer på er om jeg kan/må ta kontakt å få time hos jordmor nå i nærmeste fremtid.? bor på et lite sted og er ikke kjent med rutinene her. flyttet hit i fjor. har et barn i fra før. bodde da i byen og fikk en helt annen oppfølging enn det det er lagt opp til her..
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. juni 2007 kontrollene har vært hos fast legen og gyn. glemte å skrive det.
Erisa* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Det er sikkert lurt å ringe jordmor hvis du har tenkt å ta kontrollene senere der, slik at du kommer inn i systemet og får timer, selv om det kanskje er en stund til det blir aktuelt. Men det kommer jo an på om du velger å ta kontrollene hos lege, gyn eller jordmor, for det bestemmer du jo selv:)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 ja sant det. hadde egentlig tenkt meg å ta annenhver hos lege og jordmor. litt greit med variasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå