Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Testet negativt i dag og må dermed i gang med hele greie på nytt igjen. Fikk dessverre ingen egg i fryseren så det er full pakke på nytt igjen forhåpentligvis om en måneds tid. Det har blitt en del grining denne uka siden jeg så hvor det bar henn alerede på mandag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9718447-da-ble-det-negativt-p%C3%A5-meg-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff Chaiemae, det var trist.. Føler veldig med deg, for har en sterk følelse av at jeg kommer til å havne i akkurat samme situasjon. (Har iallefall INGEN følelse av noe annet..)

Vil bare sende deg en god klem, ønske lykke, lykke til med neste forsøk, og en så god helg som du orker å ha det.. Jeg mener at det må være lov å være litt trist og kjenne på det enn å late som alt er i orden. Etter mørke kommer tross alt lys :)

Stakkars deg!! Jeg føler med deg.......

Det er lov å slippe smerten fri, en må nesten det, ellers så blir det uutholdelig.

Jeg føler litt på samme greia selv, har ikke så stor tro på at dette går i boks i det hele tatt. Selv om jeg er så utrolig heldig at jeg har et på frys, så blir det en stund til neste gang jeg setter inn.

Jeg er sliten og lei av dette medesinjaget.... Skuffelser og triste dager...

Synes du er steintøff som setter igang med en gang!

Masse gode klemmer sendes over til deg,med ønske om bedre lykke neste gang.

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...