Gå til innhold

Hvor mange barn vil DU ha? Og hvorfor?


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Uffamei..går helt å stå jeg nå. Huset er for øyeblikket ca 100m2 fordelt på 2 etg. det er 107 år gammelt sveiser hus vi har total renovert,blitt veldig fint og beholdt den gale stilen,bare forbuet hele sulamitten.

 

Til høsten skal vi bygge på 50m2 x 3 etg, kjeller stue og 2 etg ed fler soverom. Da ender vi opp med 1 sov i kjelleren ved kjellerstuen til mannen min sin sønn ved skjellerstuen, og 3 nye sov oppe..det blir 6 sov.

 

BABY BOOOM! Jeg vil ha 4 barn selv, mannen har 1 fra før. Må ha må ha må ha..tenk når jeg blir gammel og ser alle barna mine, ser for meg svæææææære familiemiddager og 16 barnebarn..25 oldbarn *ler så tårene triller*

 

Jeg vil ha mange barn!!!

 

Har også lyst til å adoptere en gang :) Gi en liten en et godt hjem :)

 

 

Åhh..barn barn barn..come to mommy ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tasteleif..mente "gamle stilen,og fornyet hele sulamitten" :D (Keyboardet brenner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke var den gale stilen dere hadde beholdt ja :) Jeg har det på samme måte som deg - har lyst på masse barn! Forløbig bor vi i en leilighet i oslo sentrum, men drømmen min er småbruk på landet og hauevis med barn. Jeg har alltid drømt om fem stk. men sambo holder fast på tre. Jeg har selv bare en søster, og da jeg var liten var jeg alltid misunnelig på de som hadde stor familie. Jeg husker at jeg lurte masse på hvordan det var å bo hos dem, og drømte meg bort i det. Har holdt fast på dette ønsket om stor familie; jeg ønsker meg kaos om morgenen, lange køer foran baderomsdøren, krangling og latter i skjønn forening. Tenk deg bare julaften med så stor familie.. Sukk... Men nå får vi nok først se an hvordan det går med førstemann..kan jo være jeg innser at fem barn vil bli litt i meste laget. Får se tiden an, men akkurat nå står denne fantasien sterkt hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

jeg venter nå vårt 5 felles barn , og kunne tenkt meg enda flere! :-)

 

Men det er jo ikke alle som får så mange heller så jeg er veldig tilfreds med 5! :-)

 

Tror ikke at vi skal direkte prøve på et til etter 5 baby er født, men heller ta holdningen skjer det, så skjer det!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bygd på huset så vi har 3 stuer og 6 soverom, men blir det flere, så kan ene stua deles til 2 soverom til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja..mange barn og køer hva ennman skal gjøre..

 

 

SÅ komme rhverdagen: Middag til 7, Klesvask etter 7 *AU*

Men det er vel verdt det?

 

Vi bor på landet..rett utenfor Vikersund,nabo med en bondegård :) Hos os løper kaninen fritt, 5 katter hvorav 1 er på vift for 3 uken på rad (forhåpentlig på vift :S)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha tre, fordi jeg er en av tre selv og synes det har vært/er ganske fint :)

 

Men, vi får se hva vi får til, jeg er allerede 36 år før førstemann popper ut. Får satse på tvillinger neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohayoo: Du er fortsatt ung,kjære deg. Hadde du sagt du var 48 hadde jeg vært enig ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har veldig lyst på 3 eller 4 barn, nå har vi et på 3,5 år. jeg sier 4 for sambo vil helst bare ha to, så da møtes vi nok på halveien :-)

Men først må jeg jo bli gravid m nr 2......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha tre eller fire, men i første omgang får jeg nøye meg med ett:) Tenker det blir flere når jeg er ferdig utdanna, men ett barn er nok så lenge jeg studerer:)

 

Kommer fra en familie på 6, eller 7 hvis du teller med katten, og det er herlig! Utrolig bonus å ha så mange i familien, spesielt på julaften og andre store anledninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ihvertfall ha to, helst tre eller fire :) Både jeg og sambo kommer fra hjem med tre søsken og synes det er fin str på en familie, hadde egentlig aldri tenkt over hvor mange barn jeg ville ha før nå i det siste, men sambo har sagt han vil ha en hel haug med unger ;)

Først får jeg bære frem førstemann, og så får vi sørge for en lillesøster/bror, og deretter får vi se om vi er klare for flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok vi stopper ved to barn uten at jeg skal si det for sikkert. Det er akkurat nok til at de har en lekekamerat i hverandre og at vi kan bo der vi bor en gooood stund til. Også er jeg 33 så alderen begynner jo å si sitt (dette mener jeg om meg selv da, vet at det er mange som er eldre som får barn og trives med det.). Vi har en fra før og venter nr to i slutten av januar. Vi gleder oss masse! Det blir nok rart å tenke at med dette gullet er det siste barseltid, småbarnstid, ja... litt vemodig. Men sånn er det bare (tenker jeg).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Vi venter barn nr tre i februar, og sier nok stopp ved det.... Har to herlige gutter fra før , så nå håper vi litt ekstra på ei lita prinsesse! Men ikke dermed sagt at vi blir skuffet eller prøver på nr fire om det blir gutt.... Tror nok det holder med tre barn ja, skal jo ta vare på de vi har også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Jeg har alltid tenkt at jeg skal ha 2 barn, men i og med at det blir 10 år mellom datteren min og denne, så tror jeg det blir 3 barn fordi jeg vil ha to tette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter mitt 6 barn nå...sa alltid når jeg var liten at jeg ville ha like mange barn som bestemor fikk å d får jeg nå me nr 6 :) etterpå er d stopp her i gården....klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst på 3 eller 4. Hadde det ikke vært for at alt blir så upraktisk når det er 4, så hadde jeg ikke vært i tvil. Må ha større bil, og egentlig større av alt!! men mannen min vil bare ha 2.. :( jaja.. nå venter vi nr 2 i februar (blir 2,5 års mellomrom), så kan jo hende han ombestemmer seg etter det. kanskje det hadde vært kult å få et kull nå, også et nytt kull om 5 år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ønsket vi to barn, men jeg ble gravid igjen med barn nummer 3(ikke planlagt).

Koselig blir det alikevel med tre barn i huset og iom at sønnen vår bare er 8 måneder så tror jeg de få stor glede av hverandre....:0)

Uansett så blir nok dette ganske sikkert vårt siste barn og vi skal kose oss masse med de vi har og den lille skatten vi venter:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre og var bestemt på at det var nok. Men nå venter vi nr 4 - og gleder oss til det. Eldste er 14 og minste snart 7. Men når 4. kommer er det stopp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...