Gå til innhold

Flere som brekker seg når de pusser tennene?


VirreVirre

Anbefalte innlegg

Jeg hater å pusse tenna for tiden, for jeg brekker meg sånn. Har jeg begynt å lene meg over do mens jeg pusser i tilfelle jeg må kaste opp. Men det hjelper ikke akkurat for tannhygienen å kaste opp når man akkurat har pussa tenna..

 

Flere som har det sånn? Kommer dette til å forsvinne når kvalmen forsvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja..eller det at tannbørsten er lenge i munnen. Akkurat som om jeg er overfølsom for tiden (vanligvis må man vel stikke noe ned i halsen for å brekke seg). Huff, dette høres sikkert veldig rart ut hvis det ikke er noen andre som har det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!! dette vet jeg alt om... :( Det blir bedre etterhvert, men det er ikke min favorittaktivitet om dagen å pusse tennene. Nå tipper jeg snart over til uke 12, og jeg brekker meg ikke hver gang lenger heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja æsj, sånn har jeg det også! Det et ikke noe stas :-( Måtte bytte tannkrem også jeg, for den vi hadde brakk jeg meg av, bare jeg luktet på den :-(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puss tennene med munnen igjen,det hjelper. Gapingen gjør at den tuppetassen i halsen (drøvelen) går amok og kan forårsake brekninger. Man kaster jo opp hvis man tar på den. Så puss forsiktig, og vær kjapp med de bakerste tennene nærmest drøvelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brekker meg! Trenger ikke engang ta børsten spesielt langt inn før jeg brekker meg. Er gøy å se flere som har samme sære ting. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brekker meg ikke, men føler meg kvalm noen ganger når jeg puser tenna. Det jeg ikke tåler, er å ha tannkrem i munnen. Må skynde meg å spøtte ut når jeg føler at jeg kan kase opp.

Skjønner det er ekkelt å brekke seg når man pusser tenna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så utrolig kvalm av det - og KUN det....

 

Og det er ikke fordi jeg har munnen åpen, det er faktisk når jeg bøyer meg ned for å spytte ut tannpasta/vann at jeg brekker meg/kaster opp. Det var slik forrige gang også.

 

æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urk ja.. jeg er ikke like gla i tannkosten som før.. :(

Skikkelig ekkelt å brekke seg hver gang en pusser tennene .

Har begynt å være kvalm fra jeg står opp om morningen og frem til klokken er rundt 5-6 på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne !!!! :(

 

Prøv å kjøp en mindre tannkost, det hjalp meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til her med samme problem. Nå har jeg alltid vær veldig sensitiv på tannkost langt bak i munnen da, men nå tar det jo helt av! Brekker meg hele tiden når jeg pusser tenna. spesielt når jeg har mye tannkrem/skum i munnen. Men heldigvis ikke måtte kaste opp av dette enda. Satser på at det roer seg når vi går over til 2.trimester! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter også med tannpuss om dagen.. Også nå som det er som viktigst vettu.. Jeg brekker meg hver morra og kveld når jeg pusser.. Jeg er 12 + 0 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...