Gå til innhold

skuffende 3D UL :-(

Anbefalte innlegg

Var på 3D ultralyd på onsdag og ble desverre skuffet.

Prinsessa vår ligger på tvers med ansiktet nedover mot ryggen min, og det var absolutt ikke mulig å få til et bilde av ansiktet hennes, ikke profilbilde var mulig engang :-((

Ansiktet hennes lå virkelig som 'begravd' nedover, vi klarte bare å se hodet på baksiden :-(

Vet at det nå er den beste tiden å få til et fint 3D bilde som regel (28uker ca), og gledet meg kjempemasse!

Har hverken fått med bilder eller dvd, siden det ikke var noe å se

allikevel. Vi så ryggen hennes og et bankende hjerte, som forsåvidt er godt å se, men det har vi da sett flere ganger før på vanlig UL, så akkurat det var ikke så veldig spesielt denne gangen.

Uff ja... må vel vente 3 mnd, så får vi se prinsessa vår i 'real life'.

Forresten sa han at hvis han skulle sette termindato nå, så ville han sagt 15.sept (har fått 22. som dato) og hvis han går utifra 22.sept, så er hun 4 eller 5 % over gjennomsnitt i størrelse.

Nå var de 3 andre barna våres også store, så vi får gå utfra at datoen

stemmer, men at hun også er større en gjennomsnitt rett og slett.

Han tror fortsatt det er jente, selv om det også var vanskelig å se denne

gangen, men fra det han kunne se (eller bedre sagt: visse ting han IKKE så ;-) ) trodde han det var jente.

Har hatt noen UL før der det var nokså tydelig at det er jente, så vi får

satse på det. Kjøpte en søt bukse og genser i rosa selvfølgelig på hjemveien :-))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9718249-skuffende-3d-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei. Jeg får oppfølging for en cyste og har derfor vært inne til UL flere ganger. Fordi de har 3D der jeg går til vanlig har jeg fått prøve det hele tre ganger - og ikke fått sett fjeset på den lille frøkna vår noen av gangene. 3D er vanskelig, for hvis babyen har hender/føtter foran ansiktet, så kastes det skygger sånn at det ser ut som babyen har "hull" i ansiktet sitt... Vi har bare avfunnet oss med at frøkena vil vi skal vente med å se henne til hun kommer ut av magen :o) Hører mange som er fornøyde med 3D, men minst like mange jeg har prata med har ikke fått gode bilder. Babyen til ei venninne lå med ansiktet intil morkaka, så han så ut som han hadde tentakler....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9718249-skuffende-3d-ul/#findComment-9828801
Del på andre sider

Vi fikk 4D der vi går. Må også ha ekstra oppfølging.

Vi fikk kjempeflott bilder :) Men jm styrte lenge for å klare det!

Ulempen er at hun ser ut som en knust porselensdukke. Ser jo både innvendig og utvendig samtidig.

Du vet, hvis du mister en dukke og store deler faller fra.

Skulle ikke mye til før det ble store, mørke partier.

Jeg var nok utrolig heldig med dagen. For to dager senere snudde hun seg helt om. Var 27+5.

Vi har bestilt time til 3D ul, men jeg er usikker på om vi gidder å bruke penger på det!

Har hørt enormt mye negativt..... Koster 1300kr om de får fine bilder, og 700om de ikke får.

2 av bildene ligger på profilen min.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9718249-skuffende-3d-ul/#findComment-9863773
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...