Prins&Prinsessa Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Tenker, etter en god ide fra ei her inne, å kanskje bruke bunaden i bryllupet til min mor. Men er i nord-norge og bunaden er TJUKK, så vet ikke om det kan bli for varmt?? Noen som har noe erfaring?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 De som hadde bunad i vårt bryllup skiftet til kvelds/etter middag. Det er vel ganske vanlig...
Lykkekløver Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har brukt bunad en hel kveld i et sommerbryllup i juli og det var varmt! Det var et ønske fra brudeparet at man brukte bunaden hele kvelden, ellers hadde jeg nok skiftet etter kirken eller middagen. Du spiser jo gjerne godt i et bryllup og er kanskje glad i å danse? Dette er jo noen faktorer blant flere som gjør det godt og varmt under stakken.
trøndermamma Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Brukte det i bryllupet til svigerinna mi, helt til middagen var over. Da skiftet jeg til noe lettere. Var ikke så veldig varmt, men så regnet det den dagen da og trøndelag er jo ikke den varmeste plassen heller i juni.
Katja Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har også brukt bunad på dagen, og skiftet før dansen begynte. Litt godt å få på seg en tynnere kjole, når man skal danse og svinge seg
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Har en ubrukt mørk blåturkis kjole i str M du kan få mot at du betaler porto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå