Gå til innhold

ang.merking av klær i bhg,irritert!!

Anbefalte innlegg

Jeg merker alt fra innerst til ytters på klær til lillegutt,sokker,votter,luer,bukser,bodyer,jakker,alt får gå igjennom markeringstusjen,og jeg ser titt og ofte på klærn hans om de er merket eller ikke,selvfølgelighender det jo at helt nye klær ikke er merket,men merker de så fort jeg oppdager dette.

Så til det som irriterer meg.

Jeg får tiit og stadig høre at jeg må merke klærn hans,men dett er kun når jeg ikke finne noe,fordi bhg.personalet har kledd av han en annen plass så har de bare lagt klærn hans der hvor de tror det skal være,altså i en kurv til noen andre.

Hvorfor skal jeg da gidde å merke å merke å merke klær,når de ikke orker ta seg bryet med å se hvem det er sitt?

Farmoren strikket noen kjempefine votter som hun etterpå tovet,og det var de eneste vottene han ville ha på seg,og de merket jeg med intinalene hans på,han er den eneste i bhg.så har etternavn som startet på den bokstaven,så alle vet hvem det tilhører,det har de sagt,men tror du ikke de forsvinner,og jeg har lett hjemme og i bhg,de har lett i bhg men finner dem ikke.

Også er det litt irriterende og stadig finne massevis av rosa klær i kurven hans,han er en GUTT,jeg kler ikke på han rosa jente klær,så sier de bare,oi..var det ikke hans..ehh..nei..jeg kler som sagt ikke på min 2 år gamle gutt rosa jenteklær,da tror jeg han hadde blitt fornerma på meg.

Jeg merker som sagt alt,fra innerst til ytters,men allikavel så forsvinner klær,de vottene er 4par votter som forsvinner siden han startet i fjor,og greit at ting forsvinne,men 4 par votter???hvem spiser dem???

SÅ er temmelig lei av å få slengt i ansikte at jeg må merke klærn hans,er ikke jeg som ikke gjør jobben min,jeg merker,men de tar seg ikke bryet med å se etter.

En dag kom han faktis gående da jeg henta han med noen andre sin joggedress på seg,måtte si at det var ikke hans,joda,fikk jeg tilbake det er hans,ehh..nei sier jeg..jo,det var det får jeg surt tilbake,gikk å så i nakken på denne dressen og joda,der står navnet til en annen unge,som er eldre enn min gutt,og de så ikke at dressen var ALTFOR stor engang..åå...irritert!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9716643-angmerking-av-kl%C3%A6r-i-bhgirritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...