Gå til innhold

Noen som har brukt Nordicaklinikken i Danmark her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på de og Cicionaklinikken? Ser at mange her har brukt Ciciona....Hvem anbefaler dere?

Skrevet

Har vært hos Nordica tre ganger; 2 donorinseminasjoner og 1 IVF. De er voldsomt effektive der men ikke vanskelige å få tak i på tlf eller mail hvis jeg lurer på ting. Har ingen erfaring med Ciciona så jeg kan ikke gi deg noen sammenligning, men jeg er fornøyd med Nordica ihvertfall.

Skrevet

Jeg har vært på Nordica og er fornøyd med de. Trenger man mye omsorg og koseprat så er de nok ikke de beste da de er veldig effektive. På den annen side så er dr. Lidenberg veldig morsom og spøkefull så den lille tiden man er der er veldig hyggelig.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Nordica, og er helt enig i beskrivelsen Chaiemae gir. Så forresten et program på Nrk1 i går der dr. Lindenberg var intervjuet, har er faglig meget dyktig, og jeg er absolutt ikke i tvil om at han kan sine saker. Og de er kjemeflinke til å gi svar på det en lurer på, bare besøk hjemmesiden deres, og se under "spørg lægen", han har en utrolig tolmodighet til å svare på allverdens spørsmål.

Men resultatene lar jo vente på seg.......

Skrevet

NÆHÆI BENTA !

dere, folkene på Nordica er de som kom fra gamle ciconia københavn.

Alt utstyr har de med seg fra den gamle klinikken å.

Lindenberg er er i topsjiktet verden over ang barnløshet.

Skrevet

Sorry, tar tilbake den siste kommentaren min :-)

Resultatene lar IKKE vente på seg, ble gravid på ande forsøk hos Nordica :-) Og anbefales på det varmeste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...