Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 våknet tidlig i morges av at jeg hadde så fryktelig vondt på siden på høyre lår! fant ikke en stilling som gikk an å ligge i, det verket selv om jeg lå på siden med det benet opp. har de siste ukene også hatt vondt i hoftene ved tider, og bak i ryggen. ser vel ut som jeg skulle vært høygravid, når jeg går og stryker meg på korsryggen:) har sikkert ligget forkjært, synes gode senga mi plutselig er blitt så hard! hehe...
Pockahontas Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hmm, jasså.. Kan jo hende du har fått en tidlig bekkenløsning. Det har jeg fått. Det verste for meg er å gå.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 hm... blir veldig fort sliten i rygg og bein når jeg har vært aktiv, så får vel bare følge med... har vært sykmeldt til nå pga sliten og kvalme, så blir spennende å se hvordan det går på arbeid til uken(hvor jeg må stå 8 timer om dag) håper virkelig jeg slipper, kjedelig for deg også å få det så tidlig da:/ er 9+5 jeg nå... føler meg skikkelig gravid da, med oppkneppet bukse, oppblåst mage og går og holder meg på ryggen! har faktisk tatt meg selv i å gå litt som en "pingvin" noen ganger også! er jo gravid! hehe... lykke til til deg også, og takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå