Gå til innhold

Påmelding til treff for septembermammaene 23.juli kl 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for enda et koselig treff! Siden jeg har en dialog med Enoteca tenkte jeg at jeg skulle gjøre det enkelt og bestille bord der igjen. Håper det faller i smak. Jeg syntes det var deilig å sitte ute i frisk luft. Bordet reserveres på BIM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enoteca var visst sommerstengt... Og på Trattoriaen tar de ikke reservasjoner. Skal prøve å finne et annet sted som tar reservasjoner i sommer. Kommer tilbake til møteplass.

Skrevet

Jeg holder av datoen ihvertfall!

Skal prøve å vri hjernen litt ang. sted også!

Skrevet

Da har jeg notert tid og dato i boka mi :-)

Skrevet

Denne gangen skal jeg klare å komme meg på BIM-treff! Jobben tok alle krefter sist gang.

Skrevet

Jeg har ikke vært på et slikt treff før, er det slik at alle som er medlemmer her og som skal ha i september kan møte opp??? Hadde vært koselig å bli kjent med noen i Oslo som også skal ha baby (alle mine venner her i byen er barnløse...).

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg skal i alle fall ikke noe den 23. juli, så jeg kan komme!:-)

Skrevet

Ja det er bare å møte opp :0)

Skrevet

Tusen takk for et kjempekoselig treff sist! Jeg blir gjerne med nå også.

Skrevet

Jeg er nok ikke kommet igjen fra ferie da :-( Men vi skal vel ha et treff i august også :o)

Skrevet

Jeg har også kjempelyst til å være med! Er det påmelding nok å skrive inn her?

Skrevet

Jeg har også lyst å være med!

Skrevet

Da er jeg borte på ferie :( ... Det hadde vært kjempekoselig å se dere igjen, spesielt siden jeg ikke kunne komme i juni heller. Men i august er jeg definitivt med (de eneste datoene jeg ikke kan, er 9. og 17.aug). Kos dere!!

Skrevet

Ja, bare å skrive seg på tråden her, så er en påmeldt. Alle velkommen :-)

Skrevet

Jeg er fra Nederland og har fødselsdato begynnelse of oktober, men det er hyggelig å treffe andre gravid mammaene i Oslo.

Kan jeg melde meg på denne treff ogso?

Skrevet

Det går sikkert bra det :0) Har reservert bord til 12 stk og det er foreløpig ikke fullbooket :0)

Skrevet

Hei :-)

Siden det ikke er fullbooket så melder jeg meg gjerne på. Aldri vært med på treff før, og ser frem til å treffe andre gravide som bor i Oslo-området :-)

Skrevet

Hei igjen!

Nå drar vi på hytta og er ikke hjemme før tirsdag, så jeg kan desverre ikke bli med på treff likevel :-(

Dere kan gjerne sette opp et nytt treff ganske snart...! :-)

Skrevet

Usj. Ufine greier. Jeg må desverre melde meg ut.. denne gangen også. Har fått en nerve i klem pga bekkenløsningen i korsryggen i helgen, så jeg kommer meg ikke ut av leiligheten :-(

Får håpe det ikke blir så lenge til neste treff.

Håper der får en kjempetrivelig kveld :-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

NEI!!!!!!

Glømte dette helt!:-/

Andre gangen jeg glømmer det...skulle tro jeg var i ammetåka allerede!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...