Gå til innhold

Se her!

Gjest

Anbefalte innlegg

Det er mange her inne som verdsetter sin egen mening veldig høyt. De tror visst at hvis de legger inn innlegg som "Hvorfor utro", "Hvorfor vet dere ikke hvem som er faren" osv er noe som kvinnene her inne har interesse av å høre om, lese eller diskutere det med dem.

Jeg antar at alle kvinnene her inne er her for støtte og hjelp. Da må jeg gi dere ett råd: Vurder motivet til den som gir dere råd! Med det mener jeg at de dere bør ta råd fra og lese innleggene til de som er saklige, positive og velmende mennesker som er ute etter ditt eget beste. Og ønsker å hjelpe og støtte dere, og vise mellommenneskelig respekt.

De som skriver disse bitre, kritiske og negative innleggene har nok sin hensikt også, kanskje de ikke vet hvem sin far er, eller de har blitt bedratt?

Jeg håper at dere som er i den situasjonen hvor dere ikke vet hvem faren er kan tilgi dem som er så sår på dette området at de bruker sin tid på å være negativ og bitter på et forum på internett.

Husk ar disse bitre meningene KUN er en person sin mening, og at personen sikkert har blitt utsatt for noe som gjør han/henne bitter på akkuratt dette området. Kvinnene her inne må ikke la sitt eget selvbilde bli påvirket av dette. Husk at dere er gode mennesker som ønsker å gjøre det beste ut av livet deres og den situasjonen dere er i, slik som alle andre mennesker. Ikke la noen her inne fortelle dere noe annet! :) Og det gjelder faktisk de som er kritiske også.

Dere som er her for hjelp vil nok heller ikke kunne endre tankene eller følelsene til de bittre her inne ved å forklare din situasjon saklig og respektfullt. De ønsker selv å være negativ og bitter, ellers hadde de ikke vært det.

Husk at den værste tilbakemeldingen er ingen tilbakemlding. Hvis de seriøse ikke leser/svarer på innlegg fra de bittre, får de ikke noe betaling for arbeidet de gjør her inne. :)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Kjære Elisabeth

Jeg respekterer din mening.. men så er det også min mening at et hvert barn har rett til å kjenne sitt opphav. (FN- barnekonvensjonen). Jeg mener alle barn bør DNA testet før de får en fødselsattest. Jeg mener at når vi ikke tar folks ord for hvor mye de veier og hvor høye de er man faktisk måler og veier voksene folk før de får medisin fordi vi ikke kan stole på dem må vi også sjekke de navnen vi setter på en fødselsattest. Ikke for far sin skyld og ikke mot mor. Men for Barnet og Barnet alene.

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...