Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Om dere har sjekket livmortappen, nå som dere er gravide? Har jo lest på Pernille sidene, men jeg ville høre med dere? Har en veldig stor tanke om at jeg er gravid, men nytter ikke å sjekke før mandag...he Hvordan er deres? Min har vridd seg med åpningen oppover, eller bakovervendt heter det vel... Korsrygg vondt og mens murringer i 10-11 dager. Pliiis anyone? Må bare være anonym, frem til mandag da...tjihiii
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Tror ikke det er lurt å kjenne på livmortappen, hvis man er gravid. Kan du ikke ta en test å se da?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Pleier ikke å gi utslag før etter ikm skjønner du.. Ikke farlig å kjenne svakt oppi der, da kunne man jo ikke hatt seg heller i så fall..
Erisa* Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har egentlig ikke kjent så veldig etter, har blitt anbefalt å ikke kjenne så mye på livmortappen når man er gravid (er sikkert ikke så farlig, men jeg har ikke akkurat behov for det heller...) Men jeg husker fra da jeg prøvde, at det er veldig vanskelig å finne ut om man er gravid utfra livmortappen, fordi det kan være litt forskjellig hvordan den er eller noe. Jeg målte tempen hver morgen den mnd jeg ble gravid, og den steg med over 0,5 grader ettter eggløsning før mensen, skikkelig trifasisk. det var litt kult:) håper du tester positivt snart!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Ja, skjønner at man ikke vil oppi der når man først er gravid... Kan jo ikke måle tempen heller, da jeg ikke vet hvordan den var under el... he Vente til mandag da, blir sprø av det.. he Takk for svar :-))
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 MIn var langt nede, veldig myk og en hard knudrete lukket åpning i midten slik som de beskrev den på pernilles info ved tidlig svangerskap. Spurte legen om dette og hun sa dette ikke var lett å kjenne selv. Kjente etter en uke før IKM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå