Gå til innhold

mm ut gjennom nesa...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når jeg ligger å ammer kommer det mm ut gjennom det neseboret som er nermest madrassen, flere som opplever dette? Er det vanlig? En annen ting, hvordan gi malt når man ammer, kan jeg blande det i grøten? Magen stopper opp ved introduksjon av grøt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Helt normalt og ufarlig.

2) Da bruker du en grøt barnet ikke tåler enda, får han vondt i magen av den så bytt grøt! Hva har du forsøkt? De som "blandes med vann" er det allerede mme i.

Skrevet

startet med risgrøt med mme, denne falt ikke i smak så har nå begynt med maisgrøten med mme. Lillegutt er 6 mnd. Får ikke pumpet nok mm til grøt så derfor mme. Han hadde bare avføring 1-2 ganger i uken med bare mm, fikk beskjed om at det ikke skulle gå mer enn 4 dager etter introduksjon av grøt og i dag er det 4 dagen...

Skrevet

Mais er standard med hard mage. Hva med hirse fra helsekosten istedenfor? Du kan blande med vann, en ts olje, pluss litt eplemos (glass) istedenfor mme!

Skrevet

hmm, kanskje jeg skal prøve det. Men tror du jeg skal gi ham malt eller sviskemos så han får igang systemet nå? Kommer meg ikke på noen helsekost før etter helgen

Skrevet

Vi tok bare eplemos i, det fører det også. Eller ga eplemos separat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...