Luna** Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Føler meg helt på viddene her... Førstegangsfødende og blir ganske forvirret over hva ha i vognen. Termin 31.oktober, kommer til å trille en del. Bor på sunnmøre, kan være rimelig surt og kaldt her.... Hva vil dere anbefale?
mammmamia ** Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Voksipose! Den kan se så kjip, klumpete og traust ut som bare det, men den er overlegen når det gjelder lunhet, varme og komfort! Ja, den er litt klumpete og styrete med snorene, men suveren hele vinteren..! Har også hatt lammeskinnspose, dunpose og div, og da har jeg måttet kle på ungene flere lag med klær for at de skal holde varmen. I voksien kan de ha på body og strømpebukse + en lue og ligge i mange minusgrader uten å være kald noe annet sted enn i kinnene..! :-) Anbefaler den på det sterkeste!! :-)
paulinen Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Den "nye" voksiposen er kjempebra, ikke snøringer og ikke traust og traurig, selv har vi sort med rosa kamuflasjemønster inni. hehe. kjempebra i all slags vær utenom nå som det er sommer da.
Murmeline Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Lammeskinnspose holder bare første året, så hvis du må kjøpe ny, blir dette dyrt. Jeg ville gått for en dunpose med avtagbart lammeskinn inni, da har du mange kombinasjonsmuligheter. Jeg har en slik, og bruker bare lammeskinnet i vognen nå, så får brukt deler/posen hele året:)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Anbefaler voksi.. Bruker det selv til dattern min med lammeskinn under når det er ordentlig kaldt-
Bægge dætern Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 voksien har et brettesystem som gjør at du kan regulere hvor mye "dyne" du vil bruke. en annen kjekk ting, som du jo kan få uansett hva du velger, er åpning hele veien sånn at et sovende barn lettere kan tas ut og inn av posen eller trilles inn og "kneppes opp". dette var noe vi savnet med vår gamle pose når babyen sovnet i bilen og skulle over i vogn og i tillegg kanskje trilles over en kald parkeringsplass og inn i en varm butikk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå