Gå til innhold

Vi prøver igjen: Hva passer med navnet Mina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp, vi skal ha en navn i tilegg til Mina, som ikke er for søtt eller dillette..Mina Sofie blir fks før søtt...et litt sterkere ett...

Har delevis bestemt oss for Mina Marie, men vil gjerne høre om dere andre har noen andre smarte navn på lur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mina Johanne

Mina Emilia

Mina Cecilie

Mina Kristine

Mina Elida

Mina Kornalia

Skrevet

Mina Louise

Mina Elise

Mina Caroline

Eneste jeg hadde å si om Mina Marie er at det var veldig fint, men navnene var kanskje litt for like? Kan bli litt tungt å si, hvis dere skal bruke begge.

Skrevet

Mina Victoria

Mina Amanda

Mina Cassandra

Mina Isabella

Mina Leandra

Mina Andrea

Mina er et kjempe fint navn, tenkte på dette selv, men har nettopp fått vite at det blir en gutt denne gangen:)

Skrevet

Mange fine forslag! Takker og bukker, tar gjerne imot flere!

Det som er , er at vi har lyst til å bruke begge navnene til daglig, og da blir det fort litt tungt å si hele navnet når det siste er langt..

Synes dere andre at Mina og Marie blir for likt å ha isammen?

Har fra før av Nora Emilie, Oliver og Marlene..

Skrevet

Mina Margrethe

Mina Johanne

Mina Anette

Skrevet

ka ni använda båda namnen till vardags kan ju det andra namnet inte vara för långt. Jag tycker Mina Marie är en fin kombination. Det låter bra med två "M" namn. Jag har lurat lite på Mille Maxine (fast det är kanske lite klissete:) ...och nu väntar jag ju gutt då....

Skrevet

Mina Felicie

Mina Konstanse

Mina Pauline

Mina Linett(e)

Mina Lisett(e)

Mina Elise

Mina Fabienn(e)

Mina Ofelia

Mina Pernille

Mina Helén

Mina Alvilde

Mina Othilie

Mina Marie er fint, men jeg ville ikke brukt Marie fordi det er det best brukte navnet i Norge, selvom det er mellomnavn. Men er jo ikke sikkert det betyr så mye for dere.

Skrevet

ikke så viktig egentlig, om det er mye brukt...Når vi fikk 1 mann valgte vi Nora fordi det var veldig sjeldent man hørte det...1 år etterpå het en hel haug med det! Det samme med 2 mann, da valgte vi Oliver...det er det fler og fler som heter nå...med siste tok vi bare et vi likte godt-marlene-selv om vi vet det er en del som heter det.....har funnet ut at før eller siden blir nok de navnene vi velger brukt mye i en periode(hvis de da ikke er veldig uorginale,eller spesielle) så jeg tror vi bare får bestemme oss for det som klinger best... :)

Skrevet

Mina Emilie

Mina Kristine

Mina Synnøve

Mina Madelen

Skrevet

Jeg heter Mina Helen. Har alltid kun brukt Mina. Er ikke så fan av dobbeltnavn når man kun skal bruke en av de uansett

Skrevet

Dersom dere vil bruke begge til daglig bør jo navn nr 2 være ganske kort ja - enig med deg der. Mina Marie er fint - men er litt fo likt synes jeg da.

Hva med:

Mina Eline

Mina Oline

Mina Elise

Mina Linnea

Skrevet

Jeg synes Mina er finest alene. Det er et kjempefint og sterkt navn. Jeg er ingen stor fan av dobbelt-navn, så klarer ikke komme frem til noe... Til tross for at jeg tenker så det knaker. Hmmm..... Skal komme sterkere tilbake til det dersom det skulle dukke opp noe i hjernebarken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...