Gå til innhold

hjelp!!!!!!!!!!!!

trying og kaisa elisebet

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 5+2 i dag, hadde sex i går, oppdaga litt anntydning til blod i utfloden o dag, veldig lite, men det var der....Hadde MA i februar, kjenner angsten er der..Nokon som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimhinnene har lettere for å blø når man er gravid, feks neseblod også, så da er det vel det! Viss du får en SA får du vel mye vondt i tillegg. Fikk også utflod med blod når jeg tok celleprøve feks for noen uker siden. Lykke til:) Si hvordan det går.

Skrevet

hei. har opplevd akkurat det samme som deg. mistet sist i en ma jeg også. og det var nesten ikke symptomer at jeg hadde dette... bittelitt blod bare men ikke noe vondt. Denne gangen hadde jeg også litt brun utflod dagen etter sex. dette er pyton. får skikkelig angst.... men som regel er det faktisk bare en bitteliten rift der inne et sted som har lett for å blø pga mer blodfyllt der når man er gravid. men vet akkurat hva du tenker. jeg har fått time hos spesialist på tirsdag bare for å sjekke opp litt hva som skjer der inni.. tror det vil berolige litt ja. bedre å vite enten det er positiivt el negativt for det verste er å gå å tenke og lage egne meninger om hva det kan være.. for vi er fæle med å tenke det verste med en gang..

masse lykke til. Krysser fingrene for oss begge

Skrevet

nei det vart ikkje noko meir, heldigvis......

gløymte og å sei at eg var på gyn. undersøkelse i går.. kan jo ha noko å sei..

magen er jaffal like oppblåst og luftig.he.he så rekner med at alt er i skjønneste orden.. venter på ul time i posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...