Gå til innhold

Nå blir det full utredning :o))))

Anbefalte innlegg

Fikk time nå den 9 aug rett etter ferien.. skal bli godt. Da blir det hyskoskopi og blodprøver osv.. for å finne ut hvorfor ikke spirene vil sitte etter 3 forsøk.. skal bli godt!! Så får vi se om de fjernet mine tette eggledere eller hva.. spennende!! :o)) men nå er det sommer og sol og ferie.

Men merkelig jeg har nå helt siden 11 juni hatt blødninger, har enda en del spotting, og det er jo leeeeenge siden nå. Har litt hcg igjen i kroppen enda.. Er jo 14 dager siden sa.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9715371-n%C3%A5-blir-det-full-utredning-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tullemor! Det er supert å finne ut hvorfor! Hva er hyskoskopi?

Vi har tatt kromosomtest, som var fine, og jeg er blitt sjekket for de små blodpropper noen har i livmoren, også fint, så vi vet heller ikke hvorfor spiren ikke blir til noe...

Jeg har fått en utskrapning etter hver ma, så jeg har ikke slitt med annet enn at tanta har latt vente på seg. Denne siste gangen fikk jeg P-piller for å kunne nå et forsøk før sommerlukk, og vi er i rute.

Lykke til videre :o)

klems

Hei vennen!!

Hcg en kan sitte lenge i, og gi sporadiske blødninger en stund.

Som legene sa til meg da jeg mista, kroppen må kvitte seg med alt, og klarer den ikke det på første forsøk, så setter den igang på nytt.

Jeg håper du blir ferdig med blødningene nå og at du kan starte på ny frisk om en stund.

Så flott at du har fått utredningstime så fort! Jeg husker da vi ba om utredning, det tok 6 lange mnd før vi fikk det.

Og høsten er ikke langt unna, kun kort tid igjen.

Håper dere finner ut hva dette skyldes, for det er jo ikke normalt å miste gang på gang på gang. Og ikke er det bra for kroppen og sinnet heller. Det sliter en ut!

Jeg må si jeg beundrer pågangsmotet ditt, du er sterk, vet du det?

Håper du bruker sommeren godt til å komme til hektene, kose deg masse med god vin, gode venner og nyte livet.

Husker du jeg nevnte det med utrensingskur? Kanskje det kan være smart? Siden du har gått på så mye medesiner over lengre tid nå?

Kroppen har vel litt å kvitte seg med av avfallsstoffer nå.

Jeg håper at denne høsten vil bringe nytt lys over deg og at du finner ut hva det skyldes alt dette.

Du vet hvor du finner meg hvis dagene blir lange...

Masse klemmer fra

Så bra at du fikk time så fort!

Jeg har tatt blodprøver for en uke siden, men får nok ikke svar på de før sykehuset åpner etter ferien, 6.aug.

Håper de finner en liten "filleting" som er årsaken og som kan rettes opp med en gang, for forhåpentligvis er jeg klar for forsøk da også....

Håper bare på at mensen kommer tidligst 23.juli, ellers går augustforsøket i vasken.......

Frustrerende det her.....å miste gang på gang :(

Du får ha en fin sommer og nyte den slik at du er i topp form til utredning og nye forsøk!!

Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...