Gå til innhold

tidlig bekkenløsning?(samme som bekkenløsningsdebatten)


sikat

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig begynte dere å merke bekkenløsning?

Lurer på om jeg begynner å kjenne det allerede nå(er i uke 10), har hatt verk i den ene hofta på kveldstid(når jeg har lagt meg) i den siste uka), og her om dagen så hjalp jeg ei venninne med å flytte og det ble mye bæring i trapper, dagen etter var jeg helt ødelagt i hofta og det gjør fremdeles veldig vondt i en del stillinger(måtte sette meg ned for å få på meg sokker og sko imorrest...). Håper veldig på at dette bare er en muskelstrekk eller noe sånt, men smerten virker så annerledes fra det jeg har hatt ved strekkskader tidligere; den sitter liksom litt ned på skrå fra halebeinet og når den gjør vondt er som om det er noe som stikker der inne og det går liksom litt nedover beinet............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som det kan være bekkenløsning. Jeg fikk det sikkert i uke 3 eller 4.. En del får det tidlig, men det er mer vanlig å få det i 2. trimester og utover. Du kan begrense det en del ved å unngå alt slikt som gjør vondt. Men det er heller ikke bra å bli sittende helt i ro. Ikke bær tungt i alle fall! Men det KAN jo være muskelstrekk også.. Prøv å søk på litteratur og finn ut hvordan du skal takle det hvis det er bekkenløsning. Spør legen, fysioterapi m.m. kan visstnok hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...