Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk...måtte bare dele det, for det var så innmari godt å se at det står "du er nå i din tolvte svangerskapsuke" på profilen min. Så ulidelig sakte de siste tre ukene har gått - de første åtte gikk som et eneste jukk synes jeg. Fjopp, så var de forbi..og så snegle-snegle frem mot uke tolv. Men pytt, jeg er gravid, hormonell, kvisete og lykkelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Pelin! Jeg ble så glad da jeg leste at du og mannen din endelig skulle ut og feire her forelden! Det er joggumeg på tide, syntes jeg. Det er så fint at du slapper mer av nå. Også bra at du koser deg selv om du er hormonell og kvisete! He he. Jeg håper jeg etterhvert vil kunne komme etter deg inn på 2. trimester.

Skrevet

Gratulerer med vel overståtte uker! Jeg kommer etter deg på lørdag, og kjenner meg godt igjen i det du skriver om de siste 3 ukene, ja. Blæh! Måtte koste på meg en tidlig privat ul for to uker siden, for spenningen ble for stor :o) Og det var vel verdt det! Godt å se småen. Slapper litt mer av etter hvert nå. Lykke til videre!

Skrevet

Jeg har også gått inn i min 12 uke:-) Når har du termin?

Skrevet

Å d e herlig sant!? Gratulere!

gler meg til neste torsdag, for då hoppa eg over til 2.trimester!:)

Å lykke til!

Skrevet

Gratulerer alle dere og - hver dag er jo en dag nærmere :) Jeg har termin snirkus 19. januar..i følge første ul ihvertfall. I dag har jeg friiii og skal ha venninner på middag, Skal bare pusle i huset og kose meg. Livet er nice :D

Skrevet

Ja, etter å ha vært überstresset og nevrotisk fra uke 5 til uke 8, pga. faren for alt mulig, trakk jeg pusten dypt og tenkte at nok er nok. Jeg forsonet meg med tanken på at dersom noe skulle skjer så ville det være det en god grunn for det - men TIL det eventuellt skulle skje ville jeg glede meg over graviditeten istedenfor å sitte som et skjelvent aspeløv og kun tenke negative tanker. Og foreløbig er det jo ingen grunn for ikke å glede seg!

I dag er det dessuten fredag - så riktig god helg alle sammen!!

Skrevet

Så herlig!

Jeg synes de 3 første ukene sto stille! Men nå går det fortere. På lommelegen.no er jeg i 13.uke i dag, men på denne siden først i morgen.

Hormonell, kvisete og vet nesten ikke om jeg ser feit ut eller gravid :-P

Kos deg i kveld Pelin.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...