Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Vet at noen merker symptomer tidlig, men nå begynner jeg virkelig å stusse på om jeg lever i en fantasiell innbildningsverden her.. Og ja, er heeeelt sikker på når el var, pga at jeg måler temperaturen hver morgen. Dagen etter el våknet jeg med kvalme, sånn svak som liksom bare sitter i halsen. Den har pokker ikke gitt seg, og jeg er snart en uke over eggløsning. Magen er oppblåst og rar, og har siden eggløsning hatt eggløsningssmerter/ menssmerter sammenhengende, samtidig som jeg føler meg sjukt rar i nedre del av magen... Jeg har vekslende hard og løs mage, og tror dere pokker meg ikke at jeg har begynt med en herlig hemoride i stussen? Har hatt konstant hodepine siden dagen etter eggløsning, og svimmelheten henger tett på her. Korsryggen verker, og det stråler ned i lårene. Vet jo at dette er helt sjukt selv, og er nok derfor jeg er anonym. Det blir nesten litt flaut å holde på sånn etter så mange pp og sa/ma. Men må jo nesten høre alikevel. Er dette virkelig mulig?? Kom gjerne med innspill, alt mottas med stor takk!!
april d. Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg var en prøver, i likhet med deg, og etter er SA så var jeg veldig obs på alt av symptomer o.l.. Allerede et par dager etter det jeg tror var unnfangelsen så var det ubehaglig å bruker en bukse som var trang i livet, og jeg hadde vondt i korsryggen. Jeg forstår at du vil være anonym her, for da jeg beskrev dette i en tråd som tok opp tidlige graviditetssymptomer så fikk jeg beskjed om at det var helt umulig å merke slikt før IKM. Men jeg var jo helt sikker på det selv, så jeg holdt bare munn om det etterpå. Jeg kjenner også flere som rent instinktivt rett etter unnfangelsen har visst at 'nå blir det blinkskudd her', inkludert min egen mor når jeg ble skapt, så noen vet det helt klart veldig tidlig. Jeg tror man til en viss grad vet det selv om det *kanskje* er ønsketenkning eller ikke, så stol på magefølelsen din, du,- så håper jeg du snart kan komme jublende inn hit til oss! Jeg krysser fingrene for deg! Klem fra
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Takker for svar. Trodde nemlig at jeg virkelig begynte å bli tullerusk her nå ja. Da er det kanskje sånn at jeg merker dette tidlig da Håper jeg kommer over om en ukes tid da
april d. Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg vet hvordan det føles! He he. Jeg håper du kommer hit om en uke! So long,
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Mener å ha lest en plass at etter en ma/sa så forblir graviditetshormonene i kroppen en stund til før de avtar. Da skulle det jo ikke være helt unaturlig om også reaskjonene kom raskere. Kroppen sitter klar på startstreken på en måte....? Bare en teori. Det at disse hormonene sitter igjen kan da også gjøre at man lettere blir gravid på nytt etter ma/sa. Husker ikke hvor jeg leste dette, men tror det var her eller på pernille.info.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Du er nok ikke gal! Hihi. Dagen etter jeg ble gravid følte jeg at noe liksom var i gjære.. Helt merkelig følelse. Ifølge menstermin ble jeg ikke gravid den helgen, men etter å ha vært på ultralyd ble jeg satt fem dager frem og da stemte mistanken plutselig! I tillegg var jeg veldig kvalm og svimmel mange dager før ikm, i tillegg til at jeg ikke hadde lyst på sjokolade i det hele tatt. Da måtte jeg ta en test og jammen var den positiv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå