Gå til innhold

er det bare jeg som begynner å bli gal her?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet at noen merker symptomer tidlig, men nå begynner jeg virkelig å stusse på om jeg lever i en fantasiell innbildningsverden her..

Og ja, er heeeelt sikker på når el var, pga at jeg måler temperaturen hver morgen.

Dagen etter el våknet jeg med kvalme, sånn svak som liksom bare sitter i halsen. Den har pokker ikke gitt seg, og jeg er snart en uke over eggløsning.

Magen er oppblåst og rar, og har siden eggløsning hatt eggløsningssmerter/ menssmerter sammenhengende, samtidig som jeg føler meg sjukt rar i nedre del av magen...

Jeg har vekslende hard og løs mage, og tror dere pokker meg ikke at jeg har begynt med en herlig hemoride i stussen?

Har hatt konstant hodepine siden dagen etter eggløsning, og svimmelheten henger tett på her.

Korsryggen verker, og det stråler ned i lårene.

Vet jo at dette er helt sjukt selv, og er nok derfor jeg er anonym. Det blir nesten litt flaut å holde på sånn etter så mange pp og sa/ma.

Men må jo nesten høre alikevel.

Er dette virkelig mulig??

Kom gjerne med innspill, alt mottas med stor takk!!

Fortsetter under...

Det er mulig med 'morgenkvalme' fra el av, det har jeg lest om før. De gangene jeg har vært gravid har jeg faktisk hatt symptomer fra el... jeg tror ikke det er bare HcG som gir symptomer. Jeg tror at man kan få symptomer helt fra begynnelsen om man er var for sånt, for det er jo tross alt mye som skjer i kroppen ved befruktning og festing og alt det der. Så klart man kan kjenne ting fra el.

Enig med kirsy her :-) De gangene jeg har vært gravid har jeg også visst det og følt det skikkelig på kroppen. Ikke så tydelige symptomer som du beskriver, men mer diffuse plager og vondter her og der som kommer og går. Man kan jo selvfølgelig ha liknende plager når tanta begynner å gjøre seg klar til å komme på besøk, men jeg tviler ihvertfall ikke på at man kan kjenne at det er "noe på gang" allerede kort tid etter befruktning.. Så håper følelsene dine stemmer :-) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...