Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag ringte jeg inn mensen til klinikken, det vil si jeg var helt sikker på å få mensen i dag..Begynte med spotting og det pleier det å gjøre før blødningen kommer senere på dagen.Fra klinikken fikk jeg da datoene for start for nesespray, sprøyte og ultralyd.

Men nå viser det seg at det har ikke kommet en eneste blodflekk, regner da med at mensen kommer i morgen. Hva ville dere gjort, ville dere ringt klinikken å fortalt dette, eller ville dere bare på egenhånd regnet ut nesespraystart??Dette får jo ikke konsekvenser for noe annet enn at jeg må forskyve nesespraystarten..Føler meg rimelig dum her jeg sitter og utrolig frustrert, her har jeg gått rundt og håpa i 2 år på at mensen skal holde seg borte, men når jeg virkelig håper at den kommer så holder den seg unna!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9714341-hva-ville-dere-gjort-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Det er kanskje greit å gi beskjed. Får bare si det som det er, så får du sikkert vite hva som skjer videre.

Er det sommerstengt på den klinikken/sykehuset du hører til? Da kan det hende at det har litt å si nemlig...

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...