Gå til innhold

hjelp til neste vogn!!

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å vite hvordan vogn jeg nå skal velge..

har allerede hatt to emmaljunga og en quinny.. ønsker nå en litt mindre lettere vogn.. Bor i byen og vil gjerne ha en som svinger lett, som ikke er tung, lett å legge sammen, god å sove i, med 2 kjøreretninger..

Vi går mye turer, og vil ha en stabil og god vogn!!

Noen tips??? Erfaringer med Eazywalker, OTH, teutonia?

Forslag mottas med takk..hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9713559-hjelp-til-neste-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

OTH, OTH, OTH, OTH, OTH <3<3<3<3 Hehe..!

Den er helt suveren, men har ikke vendbar sittedel.. Den er ypperlig på alt slags føre, er kjempelett (veier bare 9 kg!), enkel å manøvrere, har store lufthjul som er knallgode, stoor sittedel, lun kalesje, STOR handlekurv, godt håndtak..! Men - det viktigste for meg er at sittedelen er god for snuppa! Den er ergonomisk utformet, så kroppen hennes ikke får noen belastning, nettopp ved knekken i knærne, mykt stoff i ryggen, ingen harde plater, 90 graders sittestilling e.l., bare herlig å ligge og sitte i..! Snuppa mi har aldri sovet så lenge i noen vogn tidligere :-) Har heller aldri vært i nærheten av å velte, så stabil er den absolutt, til tross for at den er liten og nett :-) Eneste minuset er at den bare er fremovervendt, men det var et så lite minus for oss at vogna var suveren alle andre :-) Teutonia har også knallvogner altså, kjempefornøyd med de vognene jeg har hatt derfra..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...