Gå til innhold

Hmmmm, får ikke dette til å stemme jeg, ang størrelse,vekt og høyde.Sikter til et annet innlegg her ;)))


happy mama

Anbefalte innlegg

Jeg er 178 og 74-76 kg..Jeg er i st 40-42.

Ser flere som er kortere og tyngre en meg bruker samme st. ???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker nå iallefall de strl. Kjøpte meg nettopp to nye bikiner. strl 42.. og jeg er lavere og tyngre enn deg. Klærne mine ellers er også i de strl. Jeg fyller de ut i bredda, du i lengda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket mye til det der.

Kjenner folk som er mye større enn meg, men samtidig så kan de veie mindre enn meg.

Men det har nok med benbyggning å gjøre og.

Jeg har veldig tung benbygning, så derfor ser jeg ikke så stor ut som man ha villa forventa iforhold til vekta!

Og noen har jo og mye "hengeflesk" på kroppen, mens andre er faste i formen selv om de har mye fett.

 

Ble du noe klokere på det?hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....Jeg veier 10 kg mer og er like høy, men bruker 46/48 i klær.....Snakk om å være feit. Skammer meg for å se slik ut:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pytt,pytt.

Har ikke lengre noe til overs heldigvis ;))Takket være trening og riktig kosthold.

 

Til deg sopptroll--Jeg veide 85 -86 kg for 2 år siden.Har gått ned sakte men sikkert..Så jeg vet hvordan det føles, ikke akkurat gøy å gå å shoppe klær da.Men er du motivert nok klarer du nok å bli fornøyd med deg selv ;))

God sommer damer ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...