Blue Lady Skrevet 28. juni 2007 #1 Del Skrevet 28. juni 2007 eg hadde totalruptur med Lucas, og er livredd for at det skal skje igjen. Derfor er jeg REDD for å føde vaginalt, jeg vet jeg blir å kun fokusere på at jeg ikke skal revne og være redd pga det. jeg hadde en fin fødsel med Lucas, sånn bortsett fra det.. Jeg har lyst å kreve KS pga redselen min, ingen kan garantere at det ikke blir å skje igjen, og om det skjer kan det hende de ikke klarer å reparere lukkemuskelen min på nytt = et stort problem resten av livet. Jeg vet KS ikke er det beste for babyen, men jeg vil det fordi jeg ikke vil i værste fall gå med bleier for resten av livet. Problemet er at jeg lar meg lett overkjøre og er IKKE typen til å sette meg ned å grine meg til ting.. Hvordan skal jeg legge dette fram for at jeg skal få KS? Kan legene NEKTE med KS? I tillegg til rupturen var det mye tull på føden etter fødselen og jeg føler rett og slett ikke at jeg stoler på jordmødrene og apparatet rundt etter en fødsel.. er de skal gjøre småfeil som gjør at jeg evt. revner eller at det ikke blir fikset på rett måte om det skulle skje på nytt... Trenger råd her!!! Takk ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9713184-skal-til-vurdering-ang-ks-i-morgne-trenger-noen-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå