Gå til innhold

En smule overrasket.. det var to!

firebarnsmamma

Anbefalte innlegg

Hei. Må bare dele dette med noen som er i samme bås som meg! Vi skulle på ultralyd i går formiddag, i uke 18. Vi forventet vel begge at det var en inni denne magen, men nei da... Det var visst to gitt! Gjett om vi ble overrasket! Hadde ikke noen som helst slags anelse om at det kunne være mer enn en der. Folk rundt oss har fleipet litt med det at det er tvillinger, men jeg har vel blånektet på det.. Hehe...

TVILLINGER! , mest sannsynlig to gutter. Jordmora var 100% sikker på den ene, men ikke så sikker på den andre..

Har gått i en døs siden i går formiddag, men nå begynner det å roe seg litt.. Har fortalt de aller nærmeste det, og vi har klart å sjokkere en del folk gitt..

Kommer vel til å bli litt travelt en periode, har to gutter fra før, en på 4år og en som snart er 6.. De var så glade for at de får en baby hver!

Kommer til å bli en spennende tid framover og vi gleder oss begge to :)

Fortsetter under...

Gratulerer med to bebiser!

Høres ut som den opplevelsen vi hadde da vi var på ul i uke 18. Vi hadde heller ingen anelse om tvillinger og fikk oss litt av et sjokk!

Anbefaler å ta kontakt med tvillingforeldreforeningen for rettigheter og hva du kan forvente deg!

Kom også gjerne inn på chatteforumet www.tvillingforum.com, et eget forum for oss som venter flere på en gang :)

Dette blir spennende :D

Gratullerer og velkommen hit!

Selv fikk jeg påvist tvillinger alt i uke 9 på en tidlig UL. Er i uke 26 nå, med to spreke gutter i magen:) Er glad jeg fikk vite det såpass tidlig. Det er endel ekstra å ta hensyntil når man går med to i moage, og ikke minst endel praktiske ting som blir andeledes når man plutselig blir en tobarnsfamilie.

Kjenner igjen "sjokkfølelesen" i starten ja, men den går jo fort over. Det er kjempestas å skulle ha tvillinger, men kjenner seg litt spesiell:)

Annonse

Gratulere med den flotte overraskelsen..selv fikk vi den overraskelen for ca en mnd siden...nå går jeg bare og gleder meg. Vi har også to gutter fra før, så vi ligger ganske likt..men mine gutter er 2,5 og 4,5. Skal på ultralyd 4.juli igjen,håper da på å få vite kjønn!!Lykke til framover med to i magen!!

Grattis! :) Vi fikk også vite at vi skulle ha tvillinger på ordinær ultralyd og ble veldig sjokkerte. Etter jordmoren sa "Ja, her var det to hoder, ja", hørte vi ikke så mye mye mer og lo og gråt om hverandre. Etter et par dager senere har vi bare gledet oss og vi syns vi er kjempeheldige som skal ha to. Er nesten litt høye på pæra ;) Driter i statistikk, det at man må ta ekstra hensyn til hverandre og at det blir store forandringer (spesielt når man ikke har noen fra før, som oss) sier jo seg selv.

Lykke til!

Vil bare takke for alle lykkeønskninger, veldig koselig.Har vel delvis kommet over sjokket nå, må jo bare brette opp ermene og heldigvis er vi relativt oppgående og realistiske begge to ( hehe, ingen andre som skryter..) OG med veldig snille besteforeldre på begge sider så skal nok dette ordne seg bra.

Men det er veldig spesielt og vite at man skal bære fram to stykker på en gang.. Fikk ny time til 2. ultralyd i dag, 23.juli, gleder meg allerede! En veldig spennende sommer og høst...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...