Gå til innhold

Senere gravidmage første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde akkurat svigermor på besøk, hun mente at første gangen en er gravid, går det lengre tid før det kommer noe mage. Vet dere noe om det? håper å gå i mine vanlige klær lengst mulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg e 11 veke på vei, første svangeskap, og eg ha begynt me mammabukse..hehe

Skrevet

Har også hørt at man får tidligere mage andre gang, men det stemmer ikke her. Da jeg ventet førstemann kunne jeg ikke skjule graviditeten da jeg var 8 uker på vei. Tydelig kulemage - men hadde helt flat mage på den tiden da - så da viser vel magen bedre.

Er i uke 8 nå og har fått litt mage - men det er mer oppblåstmage;o) Ser bare ut som jeg har lagt på meg liksom. blæ.

Skrevet

Hei! :-)

Med meg var det første svangerskapet jeg la på meg mest og måtte begynne med mammaklær nokså tidlig!

La på meg med en gang og var ikke kvalm i det hele tatt!

Fikk da jente! :-)

Dei 3 andre svangerskapa har jeg kunne gå i buksene mine til ca 4 mnd!

Men da var jeg kvalm og gikk ned flere kilo dei første 3 mnd!

Det ble gutter! :-)

Blir spennende å se denne gangen, for jeg er ennå ikke kvalm, bare veldig trøtt og tisser veldig mye! :-)

Og mere sulten enn ellers! :-)

Er tilogmed oppe en tur på natta fo å spise! :-)

Skrevet

jeg har hoert at kvalme er et typisk jente-svangerskap tegn... det viser vel at saanne kjerringsraad ikke alltid er til a stole paa :)

Jeg har vaert kvalm nesten hele tiden, men jeg har ordentlig guttefoelelse (men etter jeg var paa tidlig ultralyd var jeg sikker paa at det var jente - saa det gaar litt fram og tilbake)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...