Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ammet i snart fire mnd,men slitt helt fra starten .. De to første mnd pumpet jeg det ene brystet og ga flaske fra den pga store blemmer på knoppen ..

Blemmene er nå borte,men sliter med å få han til å suge:-(

Han får ikke skikkelig tak,så hele ammingen blir en skikkelig prøvelse hver gang!(tar opptil 2timer) Nå er jeg lei..har jo ikke fritid og tenker på denne ammingen hele tiden:-(

Bør jeg begynne med mme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette bestemmer du helt selv. Om du føler at det tar kvalitetstiden deres, så kan det være best for dere å gå over til mme.

Det er jo viktigst at gutten din har en opplagt og glad mamma.

Skrevet

Herregud!! Stakkars deg!! Jeg synes du bare skal slutte hvis det bare er et slit. Du har holdt ut i FIRE laaaange måneder. Nå bør du få slippe!! Jeg ga opp etter to uker med grining( fra oss begge) såre vorter og fullstendig depping. Gikk over til flaske..og det fungerer kjempefint!! Nå har det gått tre måneder og både jeg og vesla ble mye gladere og fornøyde og har nå et godt forhold. Det er mye viktigere at du og babyen din koser dere sammen. Han har fått morsmelk lenge og vel...Morsmelkerstatninga er ikke noe nederlag. Det blir bra unger av flaske barn også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...