Gå til innhold

I morgen skulle jeg hatt termin :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

......men nå er jeg heldigvis gravid igjen :-)

Men merker at jeg er mer bekymret denne gangen enn forrige gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hufff da.. var du langt på vei eller? trist uansett da..

Skrevet

Var bare 11 uker på vei.....men trist når termindagen nærmer seg. Men jeg har jo heldigvis noe å glede meg over nå :-)

Skrevet

hei athene... skjønner følelsene dine, eg skulle hatt termin på tirsdag, men kan heldigvis og glede meg over ny graviditet, gjorde nok dagen litt enklere, men den er tung likevel.. ser me har ny termin ganske likt, eg har 29 feb/ 1 mars.. håper alt går bra for deg denne gangen..

lykke til

Skrevet

11 er jo ganske mye da, man rekker å gjøre seg mange tanker og forberedelser på den tiden.

men det blir nok lettere når man har noe å glede seg over!

jeg også synes alt er annerledes denna gangen, når jeg har ei fra før av. trur nok jeg takler en evt sa/ma helt annerledes enn om jeg hadde mistet første gang jeg var gravid. har bare visst det noen dager, men hadde helt glemt hvor bekymret man er under et svangerskap! har funnet ut jeg må droppe disse sidene noen uker, blir så nervøs av dem. får se om jeg greier det da.. kan komme tilbake når jeg nærmer meg 12 uker (5+1 i dag)

Skrevet

Huff.. Føler veldig med deg.. Skulle selv hatt termin 26.juni.. Er litt rart å tenke på at når vi skulle ventet på babyer så venter vi enda på mager og bevegelse og symptomer og slikt.. Men er som du sier best å se fremover!:) Lykke til med spira di! Og du skal se at om du vil så får du sikkert tidlig UL. Snakket med legen min og det var INGET problem. Så om du er bekymret så kan du jo snakke med legen din om det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...