Gå til innhold

Forslag til reiseseng og sted hvor man kan kjøpe den (oslo)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har to reisesenger:

1. En tradisjonell reiseseng med liggemål 60 x 120cm som veier 10 kg og som koster mellom 300-500 på de fleste babybutikker: Barnas hus, babyshop, Rudo osv. Vi har ennå ikke prøvd den fordi lillegutt har sovet i bagen når vi har reist bort. Vi tenker at den skal stå på hytta til vinteren fordi den er såpass stor og balete og dra med seg.

2. En veldig lett utradisjonell reiseseng fra Samsonite som veier under 3 kg. Den heter Pop up bubble. Den er som et telt og har myggnetting over hele og åpning på siden, så den kan brukes som strandtelt også. Lengden er 96 cm, så den kan bare brukes til ca halvannet år. Pris er 800 og jeg så den på Barnaa hus i dag. Vi kjøpte den for å ha med til Italia nå i sommer, og vi reiser med Ryanair hvor hver person har lov til å ha med max 15 kg baggasje, så en 10-kilos hadde tatt for mye av vekten.

Alternativt har Phil & Teds er kjempebra en som er lik de tradisjonelle, men veier kun 2,4 kg. Prisen er ganske stiv, 1800,- tror jeg, så det ble ikke denne på oss siden vi hadde den vanlige størrelsen fra før.

Vet ikke hvor du får den, men jeg tror Nomaden skal ha noe lignende.

Fant denne nå; den er ganske lik den vi har fra Samsonite, men billigere og lengre og med luftmadrass. Skulle nesten ønske vi hadde kjøpt den! Den blir større sammenlagt da, men veier likt.

http://195.49.12.234:8080/ABHK_Site/WebPagesNO/cat4_3_list.htm&&2chBd50obDuox2NvxMpoLGxoln*o24_aklkaqSWaS_a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...