Kakebakesøte Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Den ordinære ul koster ingenting, og heller ikke de du får av legen din. Men om du vil titte en ekstra gang på den lille må du nok betale. Men kontroller hos jordmor og lege koster ingenting annet enn om du skal ta noen prøver å må betale for utstyr. Men vanligvis er ikke dette mye. Kanskje 50 kr og ikke ofte.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 All kontroll er gratis mens du går gravid. Også UL, men bare en gang rundt uke 20. Vil du ha flere UL enn det må du ta det privat og betale selv. Ellers er alt GRATIS :0)
Tresnartfire Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Så greit da =) Blir nok å bruke penger på. Hehe.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Hmmmm.....betalte 200 kroner på første kontrollen jeg...så jeg skal ikke betale altså..?? Det må jeg huske på til neste gang.
holbergen Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Jeg var hos legen i dag og måtte betale nesten 200, men det var kun denne gangen sa legen. Jeg regner med at det var fordi jeg måtte betale for de prøvene som skulle tas..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er gravid for andre gang nå, så jeg har ikke vært til kontroll ennå. Men forrige gang jeg var gravid betalte jeg aldri noe... Jeg mener alt skal være gratis. Tok endel blodprøver og annet også, det er jo rart at det er så forskjellig. Spør neste gang, til dere som har måttet betale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå