tiltiderensom Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Er det fler enn meg som for tiden befinner seg i vårt naboland i öst, Finland? Jeg er helt fersk her.Holder til i Espo utenfor Helsinki. Har et barn på snart tre og en liten i magen. Savner noen jeg kan treffe til turer og kafebesök. Hadde värt et extra pluss om du har små barn som snakker/forstår norsk, tror min lille savner en å leke med...
Punny Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Hei Lotteliten! Ta en kikk på www.dnff.net Dette er den norske klubben i Finland som har forskjellige arrangementer blant annet norsk barneklubb.
tiltiderensom Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Takk for tipset:-) Jeg er allerede medlem der. Kommer nok til å delta på det de har, men var litt på utkikk etter en å väre sammen med også ellers. Bor du i Finland??
Punny Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Jeg bor i Finland. Jobber i Helsinki men bor ca en time kjöring fra Helsinki. Har du bodd lenge i Finland?
tiltiderensom Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Kom hit i juni så har ikke kjent helt på hvordan det er å bo her ennå. Enn du da, bodd her lenge? Er du han eller hun? har du barn? hva jobber du med? er ikke fryktelig mange nordmenn her så du gjör meg nyskjerrig:-) mannen min har bodd her ett år allerede, det er pga. jobben hans vi er er.
Punny Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har bodd her i 2,5 år og er dame har ett barn på vei. Vi får ta en kaffe en dag
tiltiderensom Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2007 Höres bra ut:-) Min mail adr. er [email protected] , hörer gjerne mer fra deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå