Gå til innhold

er det depresjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ganger for jeg "kastet" en følelse over meg. vanskelig å beskrive, men det er som om ale er galt og en generell ekkel følelse. som sagt så er denne følelsen utrolig vanskelig å forklare og den går bort etter veldig kort tid, men kommer tilbake igjen av og til. har aldri hadd d sånn før. noen andre med samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det minner meg ihvertfall om sånn jeg føler det innimellom. Får en ekkel følelse av at noe er galt. Det er liksom noe som plager meg uten at jeg vet hva det er. Forholdene rundt meg kan være bra, men jeg klarer bare ikke å slappe av og kose meg. For den ekle følelsen vil uansett ikke forsvinne. Jeg kaller det en urofølelse. Det er liksom noe som henger over meg, som jeg har lyst til å legge fra meg, og gå videre uten..... Jeg vet ikke om det er en slags angstfølelse....?

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i dette dere skriver. Jeg føler meg mye redd, har liksom en uvirkelighetsfølelse over meg ofte. Skikkelig ekkelt. Har snakket med legen om dette, han mener det er en fødselsdepresjon. Og at jeg antageligvis blir bra etterhvert. Har fått cipralex som jeg har gått på i 3 uker, begynner å bli bedre nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...