Storkfrøken69 Skrevet 28. juni 2007 #1 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei ) Måtte bare innom og se hvordan det går med deg. Ser at du nå har 3 fine egg godt plassert. Jeg vil da bare si at jeg på ingen måte er interessert i å være samtidig med deg i Danmark i August. Du har å holde deg hjemme og pleie 1, 2 eller 3 små knopper ) ) Selv har jeg det ganske dritt på jobben for tiden. Har vært på et par intervjuer men er nok ikke mitt vanlige sjarmerende jeg. Blir vippet av pinnen fortere enn jeg trodde var mulig. Synes og det er litt vanskelig å søke ny jobb når jeg jo har tenkt å bli gravid i august. Ellers driver jeg og ser etter ny leilighet. Det er altså ikke mye tid igjen til å tenke på barn. Egentlig litt deilig ) Vel, jeg måtte tenke på det litt i for gårs. Hadde tydelig eggløsning og syntes det var rart å ikke skulle "bruke" den til noe. Hahahaha ) Masse gode lykkeønskninger sendes til deg. Nå vil jeg bare at det skal gå din vei ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9710906-benta/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå