PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Noen som har erfaringer derfra?? Har virkelig lyst å komme dit etter fødselen (forutsatt at jeg får lov da), men lurer på et par ting... Må man ha m eget babytøy der, eller er d som på barsel, at man får låne tøy til babyen? Får man bind og nettingtruser, eller er dette sånn man må ha m? Bleier til babyen, finnes d der? Får man låne sånn lekker nattskjorte til å sove i?? Plutselig mange spørsmål som melder seg:) Hi hi..
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Ja til alle dine spm hehe... Du får alt du trenger der =)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Bra at noen vet Har du gode erfaringer derfra? Har hørt mest positive selv...
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Nå er det over 4 år siden jeg var der, men ja, ja,ja og husker ikke.
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Har prøvd alle tre tingen jeg nå ;-) Vanlig barsel, Storken og hotellet, og de to siste er helt klart å foretrekke. Du får alt du trenger på hotellet, både nettingtruser, "bleier", bind, klær til babyen, sykehusskjorte osv. Det jeg likte med hotellet var stillheten og all den sinnsykt gode maten de hadde. Det negative er at en må ned i 1.etasje for å hente maten/spise og der er det jo alt mulig av folk og vanskelig å finne plass om man er litt sen (f.eks fordi man ikke kan gå før pga amming) og at i hvertfall jeg følte meg passe dum da jeg kom ned i sykehusskjorte for å spise første gangen og alle andre (også barselkvinnene) gikk i vanlige klær. Synes det er ubehagelig å gå med vanlig klær rett etter fødselen og hadde jo bare med hjemreise klær også, men var ikke gøy å skille seg så mye ut heller så det ble vanlig klær på meg og ;-) Og sofaen som pappaen må sove på er grusom! Der var Storken greiere med sin dobbeltseng, men alt er bedre enn vanlig barsel da! Lykke til med fødsel og barseltid!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Der svarte du på resten av spørsmålene som dukket opp i hodet mitt Alva Takk for d VI får ha de vanlige spedbarnssengene der borte og sant? trenger ikke å ha m vognen for å kjøre babyen i sant?
It's all about me Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Hvis klærne og bleien til babyen er der som på barsel hadde jeg tatt med egne. På barsel er det knytskjorter i str 80 (det er det lillegutt bruker nå 14 mnd gammel), og tøybleier saom bare består av "laken" i som knyttes på. Alt renner igjennom raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå