♥ DAME Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 fineste hotellet med den fineste bryllupssuiten. Tenger jo ikke å være fineste, men fint Håper på noen svar om ikke dere kan svare på alt...
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 fineste hotell med suite tror jeg må være clarion hotell havnekontoret...http://www.choicehotels.no/hotels/hotel?hotel=NO097. har ikke vært på suiten der, men bare et vanlig rom er veldig veldig bra...
Happy H Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 et vennepar hadde junior suite på first hotell og va kjempe fornøyd. fikk mat og champagne når de kom om natten, hver sin morgenkåpe de kunne ta m hjem. frokosten kom på rommet neste dag og de fikk beholde rommet til kl14. betalte 2000kr. ellers har eg hørt bryllups suiten på hotell norge e kjempe flott. Lokaler som e bra (har ikkje sett de sjøl, men hørt fra andre) - komandantboligen -Villa skjoldnes (ligger utrolig flott til) -Legeforeningens hus -Bergen døvesenter (her kan en ta m mat og alkohol sjøl) finnes sikkert kjempe mange andre flotte lokaler. kirker som e fine e; -marie kirken -johannes kirken -åsane gamle kirke (liten og kjempe koselig)
Solskinnsjenta Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Bryllupssuiten på Hotel Norge kan anbefales. Den var i hvertfall veldig fin da vi giftet oss for 4 år siden... Mariakirken er vakker. Korskirken er veldig fin, Johanneskirken er flott, men veldig stor. Vet ikke om du kan benytte stavkirken på Fantoft til bryllup, men det kan du jo forhøre deg om.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Synes Åsane Gamle Kirke er en av de fineste jeg vet om...spesielt til bryllup Har hørt at bryllupssuiten på Det Hanseatiske Hotell på Bryggen skal være veldig fin Ellers finnes d jo mange flotte lokaler rundtomkring, i alle prisklasser... Har hørt at restauranten i Gamle Bergen skal være fin...
Micha.. Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Maria kirken er den desidert fineste kirken i sentrum, den eldste også! Vi hadde nettopp dåp der, og middag på bryggen tracteursted som ligger inni bryggen, flott gammel trebygning og kjempegod mat! Hørt at suitene på det hansahotellet på bryggen er kjempefine, så om du vil ha et bryllup med litt klasse og tradisjon så er det veldig hotte tips, og så ligger alt nesten rett ved siden av hverandre!!
*RutIetutt* Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Definitivt Solstrand på Os - nyyyydelig hotell som ligger ved sjøen....mamma og pappa giftet seg der, og hadde jeg giftet meg i Norge hadde det vært førstevalget! Ellers er jo Kommandantboligen på Laksevåg kjempeflott (men det er jo ikke et hotell da....men et sted å ha bryllupet). Den flotteste kirken må vel være Johanneskirken, men den er jo veldig stor da....Mariakirken er også nydelig og litt mer intim.
Villeville Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Fantoft stavkirke! Nyydelig og sååååå romantisk og intimt. Passer best om du har under 50 gjester fordi den er så liten. Ellers er jo Mariakirken flott! Om man har et "lite bryllup" med 15-40 gjester er lokalene på historiske hotel Terminus elegante hvor man får eget lokale med lysekroner og stor takhhøyde + dører ut til hagen. Ellers vil jeg nok anbefale solstrand på Os...
PintSizedDictator Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Fineste kirken e jo garantert gotiske Johanneskirken:) Den e rett å slett nydelig...her e link så kan du selv se... http://johanneskirken.worldofchurches.com/?id=bilder Giftet meg selv i den kirken for ett år siden;)
♥ DAME Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk for mange fine svar jenter )
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 jeg SKAL gifte meg i Åsane gamle kirke. Anniken skal døpes her også. hele slekten er døpt, konfirmert, gift og begravet der. nye kirken er STYGG. Men gamlekirken er kjempekoselig, liten og ligger veldig fint til. ellers er mariakirken og johanneskirken fine kirker hvis du vil ha noe litt større og mer "luksus" (hvis kirker kan være luksus da...) Villa skjoldnes og solstrand er nok fineste stedene å ha festen. solstrand er jo helt nydelig da. ellers har du jo bjørnefjorden gjestetun på os også. hoteller? har ikke råd til sånt =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå