Gå til innhold

Mammaklær.


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen andre som har begynt å bruke mammaklær ennå? Er 12 uker imorgen, og måtte kjøpte nye bukser idag. De vanlige hadde blitt så trange. :) Vet ikke helt når det er "vanlig" å begynne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg e 11+3idag og bruker mammabukser allerede..

de andre e for trange..he he.

men savner bukser m lavt liv istede for strikk over heile magen, for d trengs ikkje endå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, godt å høre! Men ja, jeg også! Så noen der det bare var sånn strikk i siden, de så veldig greie ut. :) Men er uansett kjempedeilig å slippe noe trangt over magen. Nyyyter det. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er snart i uke 6 og har nok kjpt både skjørt, bukse og singletter ja!!! ;)

 

Magen er så oppblåst atte..... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er med i klubben je å.. har redan børjet med de berømde mamma klærna :)

er 9 uker på vei nå , men såå oppblåst..

litt godt å slippe de trange klærna og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kor såg du de buksene m strikk i siden vesla med bolle i ovnen:)

Har virkelig lyst på nokken sånne.

Kor fant du forresten fine mammaklær?

 

eg har en del fra h&m,grei pris der ogok klær. Leste nokken som skrev de hadde fine mammklær på lindex og, men har ikkje vert der sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hvertfall en sånn piratbukse på www.svangerskapet.no. :)

Handlet på h&m idag, var ikke så dyrt og likte buksene kjempegodt. Ser akkurat ut som vanlige bukser når man har t-skjorte over. :) Men jeg har heller ikke sett på lindex ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt ei mammabukse med sånn strikk over hele magen, men skal kjøpe en til med lavt liv, og strikk i sidene. Merket heter 2wear, tror jeg, jeg kjøpte den på BabyShop i gaten over teateret (jon Strøms gt tror jeg) i Bergen. Du bor vel i Bergensområdet, HappyH? Den butikken var veldig kjekk, de hadde mange stilige klær og hyggelig betjening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av dere som vet hvor de har mammatøy i Bergen? Har liksom ikkje interessert meg for sånne butikker frem til nå ^^

Syns eg ser litt gravid ut alt eg, men er vel bare fordi eg føler meg så oppblåst, er bare 5+5 ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt mammabukser enda, men fant meg noen fine på hm, med strikk i livet (sånne sommerlige til knærne ca. - litt baggy). De er strålende fine, for alt med knapper i er ubehagelig og vondt og ille. Da jeg var ute med min kjære for å feire her om dagen, ble jeg pent nødt til å åpne knappen i buksen da vi skulle sette oss ned for å spise (det var altså før måltidet..hehh..) også jeg som hadde kjempet en tapper kamp for å få buksen igjen før vi gikk hjemmefra! Da vi dro fra restauranten måtte jeg snike meg bak noen containere og ble stående der og kjempe for å klare å lukke buksen igjen. Herlig syn tenker jeg.

Er 11+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, veldig festlig, Pelin:) Anbefaler å kjøpe ei god mammabukse, livet er så mye bedre nå! Den sitter kjempefint, går ikke an å vite at det er mammaklær, men kjennes SÅ mye bedre ut:)

 

Som jeg skrev tidligere er det i alle fall en butikk som heter mamma shop eller noe, i jon strømsgt, der med teateret, i Bergen altså. Er flere også, men jeg vet ikke hvor de ligger. Likte meg godt på den butikken i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, satt her og fniste når jeg leste meldingen din Pelin! Kjente meg godt igjen! Virkelig irriterende! :) Er helt enig med Erisa her, jeg ELSKER buksene mine! De ser ut som helt vanlige, fine bukser, men de er bare sååå herlige. Sa til sambo her idag at jeg tror jeg skal begynne å gå med dem til vanlig også, hehe, deiligere bukser har jeg aldri hatt før! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i uke 11 og har begynt med mammabukser :) Føles litt rart da. Fant fram de gamle klærne fra forrige svangerskap og tro det eller ei, men buksene passer! Det er jo over 5 år siden jeg brukte dem. Var ute å kjøpte 2 bukser til i dag. Var veldig fine og jeg er fornøyd. Har blitt en del joggings i det siste, for de vanlige buksene er ubehagelige nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...