Gå til innhold

Indikasjon for KS

grolla

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år hatt plager med ekstraslag (hjertet), og i første utredning fant man ut at dette var ufarlig og ganske normalt. Etter dette hadde jeg en episode hvor jeg i forbindelse med høy puls fikk omslag til en annen hjerterytme og opplevde sterkt ubehag. Det ble ikke funnet noe galt da, var hos kardiolog, men greide ikke fremprovosere tilsvarende slik at hun kunne observere dette. Fikk allikevel med meg Betablokker som jeg skulle ta hvis det gjentok seg.

I ettertid har jeg aldri turt å få så høy puls, og hvis jeg er i nærheten begynner jeg å få mange ekstraslag. Dessuten vet jeg at EKGèt mitt har forandret seg siden første gang jeg tok det for mange år siden.

Jeg er sykepleier og jobber mye med hjerteproblematikk, så dette kan jeg se selv. Men kardiologen sa at alt var normalt!

Dette ble langt; men det jeg lurer på, jeg er redd for at jeg skal oppleve dette i forbindelse med den kraftanstrengelsen det er å føde. At jeg ikke skal greie det, rett og slett, at det skal gå galt!

For øvrig har jeg ingen angst for å føde, vil jo helst den vanlige måten, men samtidig vill jeg jo gjerne overleve også....

Noen med peiling?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...