hamsterpia Skrevet 28. juni 2007 #1 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg hadde min første time hos fysioterapeaut i dag, og fant ut at jeg faktisk har mye mer smerter enn jeg var klar over (høres sikkert dumt ut men...) Da han begynte å kjenne på meg, gjorde det skikkelig vondt nesten over alt jo. Fikk streng beskjed om å ikke provosere kroppen min nå framover, for det var fint lite som skulle til for jeg kunne bli sengeliggende de siste ukene (har igjen 6 uker til termin). Dette var jo kjempefint å få beskjed om rett før sommerferien. Vil jo si at vi ikke kan reise mer enn max en halvtimes tur hjemmefra, for etter ca 1/2 time får jeg vondt av å sitte, og da går det ikke over bare av å strekke litt på beina liksom... I tillegg går jo fysioterapeauten min ut i ferie 18. juli, så etter det blir det vanskelig å få mer behandling. Huff...måtte bare få ut litt frustrasjon her.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9710125-f%C3%B8rste-behandling-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå