Gå til innhold

Noen med erfaring; Svithun kombivogn?? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei venninne av meg hadde det til sin sønn for 3år siden. Vil si den er ganske lik simo kombi hvis det sier deg noe da.Bare at dette er "billig"utgaven om du skjønner. Helt grei vogn vil j si hvis du skal ha en kombivogn da(bag og sportsvogn i ett). Men klart at kvaliteten og stabiliteten vil j vel ikke påstå at er like topp som hos storebror simo... Mener huske at den stod i simo katalogen i 2003 ihvertfall,så mulig den er en underkatigori fra simo rett og slett... Koster maks 4000 ny tipper j hvis du får kjøpt dem nye nå lenger da.....

Brukte en modell fra 1997 til min første som er 7 år nå. Vogna var slitesterk og fungerte kjempebra, har planer om å bruke den som sovevogn nå. Bakdelen med vognen var at den var ganske så tung. Det er en underleverandør av Simo, men jeg vet ikke om det eksisterer ennå. Da jeg hadde så gode erfaringer med denne vognen har jeg denne gangen valgt å kjøpe en simo kombivogn - 07 modell. Anbefaler deg å kjøpe vognen dersom du er ute etter en billig og slitesterk vogn;))

Ok, det var godt å høre:)

Syns ikke den er så veldig tung faktisk, har jo prøvd den nå. Tar litt plass, men det gjør jo de fleste kombivogner som skal være stabile og tåle litt.

Jeg bor på landet, så er ikke så veldig opptatt av hva andre mener om vogna mi gitt, er ikke så mange som ser den heller;)

Takk for godt råd, da tror jeg nesten vi følger det:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...