Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Vaar kvalm og trøtt i forrige uke. Hadde stikkninger i lysken. Men denne uka har jeg ikke kjent noenting av symptomer. Blir litt skremt. Har mistet en gang før da hadde jeg heller ingen symptomer. Men har fått ei jente etter det og da var jeg mye kvalm og trøtt. Noen som har erfart noe lignende?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Me min føste så kjente jeg allt, men med nr 2 som er på vei nå , er i uke 22 kjenner jeg lite.. Som regel så kjenner du lite, å noen ganger innbiller man seg en del, fordi redeselen tar åver.. jeg vet åssen det er.. Men det går nok fint skal du se snart skal du på 3måner å da får du høre hjertelyden =)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Hei! Kjenner meg igjen i det du skriver! Erså redd for at det skal gå galt denne gangen, hadde en SA i vinter! Da jeg gikk med jenta mi, hun er eldst hadde jeg ingen symtomer annet enn at livmorbåndene strakk seg! Med nr.2 var jeg kvalm omtrent fra første dag til uke 19!( skulle vært tvillinger ) Var også da innlagt på sykehuset pga. svangerskapskvalme! Med nr. 3 og 4 kom kvalmen fra uke 6 - 7 og til 14! Men ikke så kvalm som da jeg skulle ha nr.2! Har ikke vært kvalm ennå, annet enn uggen og tisser veldig mye! Og at jeg kjenner at livmorbåndene strekker seg en gang i blant. Særlig når jeg reiser meg fort opp. Så det med symtomer varierer veldig! krysser fingrene for at det går bra med oss! :-)
tudeluuu Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Med førstemann var jeg kvalm fra uke 6 til uke 14. Nå med andremann har jeg hatt veldig ømme pupper, og var veeeldig kvalm i forrige uke (uke 7), men plutselig i går syntes je det var så mye bedre. Er 7+6 i dag, og håper bare alt står bra til!! Er egentlig litt gla for at det er flere som føler det litt på samme måte, for da tyder det vel på at alt er bare fryden`??? håper det =)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har opplevd det samme. Men jeg var ikke kommet til uke 7 enda. Legen sa at alle er så forskjellige. Nå har det gått 2 uker. Og nå begynner jeg å bli så trøtt som jeg var etter jeg testa pos. Så det er normalt at symptomer kommer og går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå