**synne** Skrevet 28. juni 2007 #1 Del Skrevet 28. juni 2007 Neste uke skal snuppa være hos mine foreldre helt alene. Dvs, uten meg og gubben... Søstra mi og jenta hennes kommer til å være der og, så da får hun noen å leke med også! -Gleder meg..hehe.. Litt spent og, for det er første gang hun skal være uten oss så lenge. Snuppa gleder seg iallefall. Fant fram trillebagen sin med en gang. "Tukka me` mommo! Båt! " (Dukken med til mormor) Og vi må med båt for å komme dit.. Så herlig.. Selv skal jeg prøve å få strikket mest mulig. Har lovet noen gevinster til basar, og må nesten lage de og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 30. juni 2007 #2 Del Skrevet 30. juni 2007 Så moro det blir da - både for snuppa og dere. Det blir en ting som gjør godt for hele familen vil eg tro. Høres ut som snuppa gleder seg hun Må du huske og ta deg tid til å slappe av litt inni all strikkingen - ikke slite deg helt ut vet du... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå