Gå til innhold

Modne mammaer i Oslo og omegn

En fra før

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

Takk for sist til de av dere som var med i Frognerparken forrige uk! Vi sikter på et nytt treff torsdag 5.juli kl. 12:00. Jeg foreslår Mecca ved Grünerløkka. Hyggelig og barnevennlig sted, parkering rett over gaten og trikk/busstopp rett ved. Jeg sender kart og beskrivelse på e-post.

Hvem blir med? : - ))

Fortsetter under...

Annonse

Hei alle, jeg lovet å sende kart som forklarer hvor det er parkering nær Mecca. Men vi legger om til nytt mailsystem, og adressene deres er midlertidig utilgjengelige for min del : - (

Mecca tar ikke bordbestilling ute (går fint å sitte ute selv om det regner9. Skulle det være kaldt, kan man ta med bag (ikke vogn) inn. Jeg kommer til å være der i 1130 tiden.

Det er parkeringsplass og -hus ved anker hotell, innkjøring på sørsiden. Så er det en parkeringsplass på nordsiden av Anker hotell/studentboliger. Denne ligger rett over gaten for Mecca. Kollektivtrafikk stopper ved Jacobs Kirke eller Hausmannsgate.

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps=4&companies=&id=c_Z0HF1OAW&n=59.9195387577755&s=59.9162696807567&e=10.7601098741392&w=10.7502095163969&panX=-14&panY=18&tool=pan&scrollX=0&scrollY=0

Jeg kan desverre ikke bli med på torsdag, fordi vi får besøk i morgen som skal bli her noen dager. Håper å bli med på neste treff med barnevogn istedet.

Regner med at jeg er/blir den siste med stor mage, men det begynner å nærme seg termin for meg også. I dag er det bare 8 dager igjen til termin som er 11. juli (etter at jeg først hadde 7. juli). Har fortsatt et håp om at lillesøster kommer før hun skal, men ingenting tyder på det enda.... Vi får vente å se. Jeg ser iallefall veldig frem til at hun kommer.

Håper dere får det hyggelig på Mekka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...