Gå til innhold

Hvilken vogn har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teutonia elegance

Den har stor bag, er klassisk pen og har blankt understell - det er så stilig. Som Sportsvogn er den også god å ligge i, og sittedelen kan snus (som på de fleste kombivogner)

Har også Easywalker classic med bag som bil/reisevogn.

Den er så lett og god å kjøre.

Har ingen vogn akkurat nå...men venter på en Bugaboo Cameleon;o)

Valgte denne pga at den er liten og lett.

Vendbar sittestilling + vendbart styre

Lett å trille

Ergonomisk sittedel i sportsvognen

Stor babybag

Mulighet til å bytte trekk (farger) så da går det jo an å variere;o)

Går an å klikke bilsete på vognunderstellet

Ser for meg at det er den eneste vognen jeg behøver i vognperioden i og med at den er genial som både som bag-og sportsvogn

Mulighet til å skifte til større vinterhjul om det skulle være nødvendig.

Hadde en Teutonia Joe sist gang...og det var en super turvogn, men altfor stor og tung...irriterte vettet av meg pga det...så denne gangen ville jeg ha en liten og lett vogn - gleder meg:o)

Annonse

emmaljunga sport combi- stødig, god trillekomfort, stor bag (84cm)som er lett og kan pakkes flatt for transport til stranda, hytta, skogen eller andre steder understellet ikke blir med. god sovevogn, skjærmer barnet godt. håndtaket kan snus etter vær og vind.

DD super på skogstur, offroadvogna vår : )

Jeg har Brio kombi, Brio race og en chicco reisetrille. Nå som han er blitt 14 mnd gammel har jeg tenkt og sette bort kombi`n til neste mann. Flott babyvogn, men sportsvogndelen er litt rar. Han sklir frem i den så han sitter så feil, derfor bruker vi race`n nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...