Gå til innhold

Eh.... Merkelig lege..

Anbefalte innlegg

Jeg var inne på sykehuset i går for å prate med en lege om fødselsplan. Jeg hadde store forhåpninger,for jm på sykehuset hadde fortalt at det var bare en formalitet,og at alt kom til å gå i orden. Så jeg skrev en liste over ønsker sånn at alle ønskene mine var klare og samtalen skulle gå lett. Eh,jo jøss.. Legen var så,hva skal jeg kalle det,han hadde et veldig nøytralt humør. Var ikke positivt eller negativt det var bare. Jeg fikk ingenting ut av samtalen.... Jm og jeg hadde prata om mulighetene med ks hvis jeg fikk panikk eller tida dro ut. Men legen prata om at siden jeg er førstegangs så kan tida dra veldig ut og de utførte ikke ks pga det.. Det var bare hvis jeg hadde hatt ks før at de gjorde det..

Jeg så ikke poenget med det møtet i det hele tatt. For han spurte ikke om noen ting og det føltes lissom som tom luft. Jeg fikk ønskelista tilbake og så sa jeg at jm sa den skulle ligge med journalen min. Men jeg fikk den tilbake allikevel. Så jeg la den i konvolutten med jm's navn på og leverte den i resepsjonen på vei ut.. Er ikke sikker på om jeg fikk noen fødselsplan,og det møtet hjalp virkelig ikke på åssen jeg føler det angående fødslen.. Det gjorde meg bare mer usikker..

Eneste positive med møtet var at han foretok en ul for å se at gutten vokste som han skulle. Og det gjorde han. Og så dobbeltsjekka han at det var en gutt:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9708874-eh-merkelig-lege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom plutselig på en ting han sa... Ungen skal ut uansett,så om du ikke gjør noe for at han skal komme ut,eller om du har helt panikk,så kommer han allikevel. Så du har ingenting å bekymre deg for. Ungen kommer enten du vil eller ei...

Æææææh.... Hjelper ikke akkurat.. Jeg hadde lissom begynt å slå meg til ro med at jeg skulle prøve å føde vanlig,hvis ikke det funka,så skulle jeg få ks..*føler jeg blir dratt med etter beina og lager store kloremerker når jeg prøver å holde igjen*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9708874-eh-merkelig-lege/#findComment-9716267
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...