Tinden ruger på nytt gull Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Trenger kommentarer på en hel haug med jentenavn vi har klart å komme fram til. Vi har hver våre favoritter, og sliter med å bli enige. Jeg hadde blitt glad hvis dere kunne si hva dere synes om disse: Rebekka Pauline Adele Astrid Heidi Hilde Tinde Silje Maja Else Ingvil Signe Sigrid Hedvig Hvilket er finest?
Hera83 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Disse liker jeg: Adele Hilde Hedvig - favoritten
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Rebecca (ikke med dobbel k), Pauline og Adele er finest. Er Tinde et navn??
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Syns disse er fine... Adele Pauline Ingvild siden du skrev Tinde vil jeg forelså TILDE... Syns det er nydelig... skal kalle jenta mi for det hvis jeg får ei en gang...
prebs Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Tror jeg har Hedvig som favoritt. Men liker veldig godt disse også: Astrid Hilde Silje Maja Ingvil (foretrekker med d) Signe (i tilfeldig rekkefølge) 8
prysseluskan Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Jeg liker: 1) Sigrid 2) Else (liker Elsa enda bedre) 3) Signe 4) Hedvig 5) Pauline 6) Ingvil 7) Astrid 8) Rebekka LIker ikke Adele. Heidi, Hilde, Silje og Maja er helt greie navn, men litt kjedelige (synes jeg fordi jeg kjenner så mange som heter det).
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Liker: Rebekka Adele Maja Ingvild (med d) Signe Sigrid Favorittene er Maja, Adele og Ingvild Liker minst Pauline, Heidi og Hedvig.
StorkeMammaen Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Nevner bare di jeg liker: Pauline - kjempe søtt - (liten eller den siste) Adele - nydelig - (lys, levende) - populært nå Astrid - flott - (gude-fager) - mange som heter Maja - søtt - (sterk/vakker) - populært nå Else - kjempe flott - (guds løfter) Signe - nydelig - (ny seier) Hedvig - fint - (stridsmæy/lys og sterk) - økende bruk nå Tok med betydning og. Klarer ikke si hvem jeg syns er finest, men kanskje Pauline, Signe og Hedvig?
Floppetiflopp & Heffalompen Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 Likte Maja og Signe... Syntes Signe var utrolig fint, forresten. Et aktuelt navn for oss hvis neste mann blir ei jente
Vipsenmamma Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Jeg liker Astrid Heidi - finest Hilde Ingvil Sigrid
fleXibel Skrevet 29. juni 2007 #15 Skrevet 29. juni 2007 Rebekka - liker ikke Pauline - liker ikke Adele - nja.... Astrid - Kjempefint Heidi - nja... Hilde - liker ikke Tinde - For spes Silje - sukkersøtt.. Maja - Kjempefint Else - Kjempefint Ingvil - nja.. Signe - nja.. Sigrid - Kjempefint Hedvig - liker ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå