Gå til innhold

Når skal lille gullan dokkers i..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal deres små søte begynne i Barnehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynner etter nyttår, så han er ikke 1 år en gang før han må begynne..

Skrevet

snuppa begynner i januar-08, knapt et år......syntes det er tidlig jeg og skulle ønske jeg kunne vente til hun var 1 1/2, men vi har ikke noe valg

Skrevet

Hvis vi får barnehageplass, begynner han når han er ett år. Hvis ikke, må vi finne dagmamma.

Jeg skulle gjerne ha ventet til han er 1,5 år, eller i august 2008, men jeg må tilbake på skolebenken, så det går nok ikke.

Skrevet

victoria skal forhåpentligvis ha dagmamma fra januar til juni, og i barnehage fra august 08:)

Skrevet

Junior skal begynne august 2008 (dersom han får plass da). Har gradert uttak av permisjonen, så vi kan dermed vente litt.

Skrevet

Thea har plass i samme barnehage som storesøster fra 1.desember-07,men pappa`n har permisjon til over jul,så starter vell ikke opp før da.Men plassen er iallefall i boks!!

Skrevet

har søkt fra 1.1, men da skal pappan begynne sin permisjon, så han skal tilvennes i pappapermisjonen og begynne når pappan skal begynne å jobbe igjen.

Har kun fått brev om at de har mottatt søknaden.

Skrevet

Regner ikke med å få barnehageplass midt i barnehageåret og håper på plass fra høsten 2008, blir hjemme fram til da, men ikke så lett økonomisk etter jan. 2008 - må antakelig ta et "oppussingslån" på huset for å få det til. Klarer oss ikke på en inntekt med huslån og studielån.Skal ta avdragsfrihet på lånet - det hjelper iallefall litt, muligens passe et barn til eller finne en helgejobb.

Skrevet

hun begynner 15 november, er da litt over ti mnd. Har ikke noe valg pga økonomien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...