Gå til innhold

da har jeg vært på UL :0)

Anbefalte innlegg

Jippi!!!!!!

Hjertet slår og den lille spiren er hele 1 cm lang:) det var kjempe gøy å se:) Er 7+2 i dag.

Gynekologen hadde fått en ny UL maskin så jeg fikk se i både 3D og 4D:) Det var jo ikke stort man så, men gøy var det uansett:)

Nå kan jeg slappe mere av, har gruet meg sånn til denne dagen siden jeg hadde en MA tidligere i år. MEN det gikk STRÅLENDE:)

Håper dere andre har/får en ike fin dag som meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9708108-da-har-jeg-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da :) Gratulerer... :)

Skal selv på ultralyd i dag...

Har vært hos legen i dag pga veldig smerter i magen så fikk time på uktralyd i dag. For å sjekke.. hu lurte på om fosteret kunne ligge utenfor livmora, noe jeg håper ikje stemmer.

Så får se i ettermiddag.

Gleder meg til å se den lille spiren... :o) Det kommer til å bli så godt å få se spiren og mest sannsynlig så er den i fin form.. *krysser fingrene for det*

Jeg fikk tidlig ul siden jeg hadde en ma i februar. skal tilbake på ny ul 8. august så det gleder jeg meg masse til:)

jento22: Jeg krysser fingrene for at alt er bra med spiren din, sannsynligvis er alt bra:) Jeg har hatt litt smerter og små blødninger, men alt var tipp topp:)

Masse lykke til:)

Annonse

Heisann ;)

Hjerte dunket så bare det :) *smiler*

spiren min har det HELT fint :)

ble såååå glad.. fikk med meg bilde og :) *smiler*

dagen kunne ikje vært bedre... nå tør eg å tro 100 % at det virkelig er en spire inni der :) *smiler*

er såååå happy nå...

kan sovne når som helst og hvor som helst jeg.. holdt på å sovne mens jeg satt å ventet på og komme inn på ultralyden.. :)

jento22

Så bra:0)

Satt faktisk å tenkte på deg i går kveld og lurte på hvordan det hadde gått:)

Da har vi termin samtidig da:) Gleder meg masse!!!! Ser på UL bildet titt og ofte;) H*n er ikke stor, bare 1 cm lang og man ser ikke så mye, bare en slags avlang sak, men det er min lille spire så det er helt greit:)

Klem

Jeg vet ikke helt enda jeg, må vel søke om plass snart:)

Tror det blir A-hus eller noe i Oslo:) Bor på Jessheim så jeg vet ikke hva som er det beste..

Du da?

Har du søkt om plass?

Formen min er dårlig, men det er jo ett godt tegn:)

Du da?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...