Gå til innhold

Føde i norge eller utlandet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med min kjæreste fra Panama. Noen som har erfaring med fødsel i Panama, evt andre land i Latin Amerika? Har enda ikke bestemt oss for å være her i Norge for å føde eller ikke. Det er også et økonomisk spørsmål, da jeg ikke er sikker på at jeg rekker å jobbe 6 mnd. før fødselen pga utenlandsreise.

Han har ikke oppholdstillatelse i Norge lengre enn 3 mnd., noen som har erfaring med søknad om D-visum? Hvor lang tid det tar, om det er lett å få ol. Takknemmelig for alle tips!

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

hadde samme problemet! vi måtte gifte oss for å søke d-visum, pluss at jeg måtte dokumentere 185 000 i årlig inntekt. nå er han endelig kommet, det går raskt når man har fått sendt av gårde søknaden. nå venter mannen min her i norge på søknadssvar (opphold) og jeg føder her med min familie:)

når dere er gift har dere mange flere rettigheter!

har erfaring med helsevesen i peru,helt greit og har du penger kan du får akkurat det samme som her hjemme,men vær veldig forsikitig med hva du spiser, jeg hadde masse problemer der nede under graviditeten som forsvant fullstendig når jeg kom hjem til norge.

send meg mld hvis du lurer på mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...