Gå til innhold

er dette populærnavn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er vel ikke akkurat blandt populærnavna nå, men kan godt hende de blir det om et par år. Jeg liker også denne type navn :) Tror Klara og Olav er de som er mest brukt på barn i dag av de du lister opp. Vet i alle fall om baren som heter det, mens de andre navnene kun finnes på voksne jeg vet om

Ok takk for svar. Jeg vet at det begynner å bli noen som heter Elida også nå..

Men utrolig kjipt hvis det navnet vi velger blir poppis etter hvert. Jeg har nemlig opplevd det selv. "Ingen" hadde mitt navn da jeg var liten, men for et par år siden het jo "alle" det. Synes bare det er så kjedelig.

Høres sikkert kjempedumt ut, men jeg liker å gjøre ting annerledes. Men samtidig må jeg jo like navna selv. Sukk, for et styr ;)

Skjønner godt hva du mener. Synes at det finnes mange fine navn, men mange av de mister litt gnisten hvis for mange heter det. Jeg har heldigvis fått ha mitt navn i fred, og tror ikke det plutselig blir noe poppisnavn heller. Har lyst på noe av det samme for mitt barn.

Masse lykke til i valget!

Flere av de er klaissike poppisnavn, ja, men sjekk selv da vel :-)

www.ssb.no/navn

kan du søke opp alle navna og se hvor mange i Norge som heter det, samt om det har blitt mer populært de siste åra. Du kan også sjekke navnetopplistene for ditt fylke og se om det er mange barn som heter det der du bor.

Lykke til med navnevalget :-)

Annonse

Nei det er det ikke.

Ester - flott navn

Klara - koselig

Elida - vakkert

Petronella - litt sært, men søtt og :)

Olav - ok

Levi - litt ufullstendig navn, men sikkert fordi jeg ikke har hørt det no særlig før.

Resten av navnene liker jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...